Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jag lyckades!  (läst 8262 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
molly666
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« skrivet: Februari 26, 2013, 19:20:10 »

Vad ska man säga.. Efter ett liv i kronofogdens arma vård har jag nu blivit fri. FRI. Som jag kämpat med införsel på lönen, 6000 kr varje månad. Trodde aldrig det skulle gå att lösa. Nu har jag med ett lån från en anhörig löst allt hos kfm. Har några små amorteringar varje månad från två inkassobolag. Men som sagt, jag är fri. Mitt eget själv-värde har stigit ungefär 100%. Stort tack till detta forum, jag har vart in här och läst under några års tid, fått ideer men framförallt inspiration. Det går faktiskt att komma ur skuldträsket. Tack till er alla och lycka till.
Loggat
johnan69
Jr. Member
**

Antal inlägg: 74

« Svara #1 skrivet: Februari 27, 2013, 06:49:33 »

Vad ska man säga.. Efter ett liv i kronofogdens arma vård har jag nu blivit fri. FRI. Som jag kämpat med införsel på lönen, 6000 kr varje månad. Trodde aldrig det skulle gå att lösa. Nu har jag med ett lån från en anhörig löst allt hos kfm. Har några små amorteringar varje månad från två inkassobolag. Men som sagt, jag är fri. Mitt eget själv-värde har stigit ungefär 100%. Stort tack till detta forum, jag har vart in här och läst under några års tid, fått ideer men framförallt inspiration. Det går faktiskt att komma ur skuldträsket. Tack till er alla och lycka till.

Stort Grattis! Smiley
Loggat
Villgörarättförmig
Newbie
*

Antal inlägg: 21

« Svara #2 skrivet: Mars 29, 2013, 20:50:27 »

Bra jobbat.

Hoppas jag nån gång lyckas komma ifrån skiten.

Som tyvärr har förstört hela mitt vuxna liv en så länge
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: