Sidor: [1] 2   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: bidrag  (läst 19511 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« skrivet: April 27, 2012, 19:24:50 »

Jag har minst 2 skulder som går att preskibera om jag skulle kunna få hjälp av någon så skänker jag minst 1000kr  för varje , hellre det än 1 kr till inkasso!!skull för denna sida ger en hopp och vilja att tycka lite bättre om sig själv och att man ej är ensam i denna mörka tid.


Tack för en bra sida!
Loggat
elsy
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 115


« Svara #1 skrivet: Maj 13, 2012, 18:03:27 »

Alla här är vänner och tar inte BETALT för att ge råd och tips samt stötta varandra. Om jag var du så skulle jag göra något trevligt för familjen för de pengarna.
Loggat
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« Svara #2 skrivet: Maj 13, 2012, 20:59:45 »

Jah kommer skänka en slant oavsett till intrum cleaner samt admin för sidan , skrev lite konstigt det jag mena var bättre stötta folket här än ge en 1 kr till inkasso som redan fått sina pengar tio ggr om.
Loggat
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« Svara #3 skrivet: Maj 14, 2012, 09:11:52 »

Jah kommer skänka en slant oavsett till intrum cleaner samt admin för sidan , skrev lite konstigt det jag mena var bättre stötta folket här än ge en 1 kr till inkasso som redan fått sina pengar tio ggr om.

Hej Alexxx, vi på IntrumCleaner har tidigare skrivit till dig att vi inte tar emot bidrag från någon! oavsett detta är staten eller en privatperson. (se länk)

http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=5776.0

Vi jobbar ALLA idiellt och pengarna att driva IntrumCleaner tas ur våra egna fickor, där vi gör detta helhjärtat och med glädje efter att vi själva under åratal blivit utsatta för brott av både KFM, inkassobolagen samt rättsväsendet där vi vet vad det innebär att vara skuldsatt och vi driver IntrumCleaner för att vi vägrar tysta se på när skuldsatta utnyttjas som pengamjölkor i statens och inkassobolagens tjänst.

Vill någon absolut betala för att få hjälp så ber vi er att vända er till Riksförbundet Insolvens där dessa gladligen tar emot bidrag och gåvor både öppet och under bordet ... men detta är samma sak som att ge inkassobolagen en extra peng i fickan (med andra ord kasta pärlor för svin!).

Och det Elsy skrev,

Alla här är vänner och tar inte BETALT för att ge råd och tips samt stötta varandra. Om jag var du så skulle jag göra något trevligt för familjen för de pengarna.

Är något som vi håller med till 100%!

Låt oss i år tillsammans ge inkassobolagen och dess lakejer en gammal hederlig pungspark som de aldrig kommer hämta sig från! du är inte ensam! det är inte en skam att ha en skuld! du har rättigheter trots att du är skuldsatt!

Därför anmäl och namnge inkassobolagen och dess handläggare, bestrid fordringar, JO-anmäl korrupta statliga tjänstemän inom KFM och DI, skriv öppet om de brott du utsatts för på bloggar, forum, FaceBook, Twitter samt hemsidor m.m detta ger ringar på vattnet som i slutändan blir till stora vågor som kommer slå sönder skuldindustrins försvarsmurar ...

"Det enda ondskan behöver för att segra är att det goda ingenting gör"


Time to raise hell  Evil
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« Svara #4 skrivet: Maj 14, 2012, 09:34:52 »


Rättelse av länk.

Hej Alexxx, vi på IntrumCleaner har tidigare skrivit till dig att vi inte tar emot bidrag från någon! oavsett detta är staten eller en privatperson. (se länk)

http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=5811.0
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« Svara #5 skrivet: Maj 14, 2012, 22:03:54 »

inlägget är över en månad gammalt och lätt att  missförstå, det jag försöker säga är endast en god tanke och inget annat!

Så vore tacksam om man försöker förstå min mening och inte bara tolkar texten som man vill.

jag har förstått att íngen tar mot pengar osv va som sagt bara nåt jag skrev den dagen som ett dåligt ex.
Loggat
elsy
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 115


« Svara #6 skrivet: Maj 15, 2012, 06:01:53 »

Vill inte klanka på  detaljer men ditt inlägg Alexx , över en månad sedan?? Kop. av inlägg:

 bidrag
« skrivet: April 27, 2012, 19:24:50 » Citat 

--------------------------------------------------------------------------------

Jag har minst 2 skulder som går att preskibera om jag skulle kunna få hjälp av någon så skänker jag minst 1000kr  för varje , hellre det än 1 kr till inkasso!!skull för denna sida ger en hopp och vilja att tycka lite bättre om sig själv och att man ej är ensam i denna mörka tid.


Tack för en bra sida!
Slut cit:

Från 27 april 2012 till dags dato 15 maj 2012 är ej över 1 månad sedan.
Jag har själv kämpat och äntligen fått rena papper på KFM men under åren så blir man väldigt misstänksam och jag är tyvärr en person som läser mellan raderna, som tidigare inlägg av andra påpekat att både Inkassobolag och dylika gör inlägg här och låtsas vara gäldenär med problem och då inlägg om att ge/skänka pengar till FR eller IC så snabbt efter Insolvens avslöjanden gör att man funderar på konspiration för att "ge igen". Du kan säkert vara en schysst kille med problem som alla övriga medlemmar här som är hjälpsökande men ...som sagt..mina tankar är mina.
Sedan  ett fång  rosor till Intrum Cleaner för den hjälp jag fått och tipsen innan jag fick kontakt med Intrum Cleaner från denna sida så rosor  till Fattiga Riddare också..ni är guld värd.
Loggat
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« Svara #7 skrivet: Maj 15, 2012, 20:42:05 »

ELSY..


Så här är det Du  behöver inte tro på allt jag säger eller skriver men jag  har faktist varit i kontakt både me intrumcleaner här och via mail, samt antal inlägg på forumet, hade varit väldigt enkelt för både admin samt intrumcleaner kolla ipnummer , sedan har jag bett intrumcleaner om hjälp med mina ärenden som dom kanske ska hjälpa mig med om det finns tid för, så Nej jag döljer inget och börjar bli jobbigt försvara sig ,

så för sista gången jag e glad att du skickat rosor som tack för hjälpen,, men känns lite som om jag ville tacka för all hjälp på mitt eget sätt genom en donation, och Har fattat att intrumcleaner inte vill ta mot något några pengar då får jag gottgöra den hjälp jag får/fått på annat sätt!

SOM Sagt tolka inte allt bokstavligen jag sa en månad men det hade gått 18 dagar sen och är du fortfarande orolig el fundersam över att jag är från inkasso ,kfg el annat kontakta admin el intrumcleaner s¨å får du lugn och ro.

Med vänlig hälsning
Loggat
elsy
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 115


« Svara #8 skrivet: Maj 15, 2012, 21:34:46 »

Alexx..ber om ursäkt om jag "trampat" dig på tårna. Som jag skrev att misstankarna kom av då det började skrivas om pengar men även att du är en hjälpsökande som alla vi andra här på tråden. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Intrum Cleaner eller Fattiga Riddare som egentligen inte är 2 person utan flera som kan ge dig den hjälp som du behöver eller råd så du fixar det själv. Finns många andra här också som är guld värda ingen nämnd och ingen glömd som har mycket kunskap att dela med sig och tillsammans blir vi starka och kan kämpa mot dessa myndigheter som kör över oss gäldenärer.
Sedan ...jag har inte skickat rosor till någon utan skrev ett fång rosor till FR och IC för att de finns och hjälper, ungefär som man sätter i tidningen...dagens ros till.... svårt att börja skicka rosor till alla  för det har jag inte pengar till  Smiley, därav på detta forum.
Loggat
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« Svara #9 skrivet: Maj 15, 2012, 21:55:26 »

Skönt att det var överstökat,,

 och jag håller med  om att  det finns väldigt mycket folk med stor  kunskap som jag mer än gjärna lär mig av, har nog läst varenda tråd och ändå lär mig nåt nytt varje gång jag är online här.

så biter ihop och fortsätter min väg ur träsket.

Ha det gott folk och ge aldrig upp!
Loggat
alexxx
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 34


« Svara #10 skrivet: Maj 15, 2012, 21:58:43 »

sen en sista rolig grej elsy kolla intrum cleaners andra inlägg, *rättelse av länk* daterat 9 maj oppps det va visst en månad sen Grin
Loggat
elsy
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 115


« Svara #11 skrivet: Maj 16, 2012, 06:59:40 »

 Grin Alexx..du får nog titta i kalendern vad vi har för datum idag..från 9 maj till dags datum 16 maj..ops..1 vecka, inte 1 månad sedan Grin.
Nu är detta med datum överstökat, hoppas du får den hjälp du  behöver och meddela här hur det framskrider i dina ärenden så andra också får tips och glädjas åt varandras framgångar, varenda seger är en framgång för oss gäldenärer och nederlag för giriga och felaktiga fordringar från inkassobolagen. Tillsammans är vi starka.
Loggat
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #12 skrivet: Maj 16, 2012, 08:58:49 »

sen en sista rolig grej elsy kolla intrum cleaners andra inlägg, *rättelse av länk* daterat 9 maj oppps det va visst en månad sen Grin

Grin Alexx..du får nog titta i kalendern vad vi har för datum idag..från 9 maj till dags datum 16 maj..ops..1 vecka, inte 1 månad sedan Grin.
Nu är detta med datum överstökat, hoppas du får den hjälp du  behöver och meddela här hur det framskrider i dina ärenden så andra också får tips och glädjas åt varandras framgångar, varenda seger är en framgång för oss gäldenärer och nederlag för giriga och felaktiga fordringar från inkassobolagen. Tillsammans är vi starka.



Gifta eller ?   Grin Grin Wink
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
elsy
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 115


« Svara #13 skrivet: Maj 16, 2012, 09:03:49 »

 Grin Grin Nej skilda pga skulder.. Grin Grin
Loggat
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #14 skrivet: Maj 16, 2012, 13:29:27 »

Grin Grin Nej skilda pga skulder.. Grin Grin

 Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Sidor: [1] 2   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: