Sidor: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Preskibering???  (läst 89618 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #90 skrivet: Oktober 31, 2010, 20:48:19 »

Jaha,imorgon är det ju 1:a nov.och ännu inget hört från T.R.   Får hoppas det dyker upp i veckan....Surt att bara vänta !!  Angry
Fast jag tröstar mig lite med att jag var på en riktigt,härlig fest igår...Alltid nåt !  Wink
Loggat
emigrerat
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 447

Borgenärer catch me if you can


« Svara #91 skrivet: November 02, 2010, 14:39:50 »

hur går det?
Loggat
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #92 skrivet: November 03, 2010, 20:48:58 »

Ringde idag till T.r och frågade : Vad händer ?  Fick svaret att : nästa vecka ska det nog vara klart...Domaren har semester denna vecka ( små barn ? ) så det dröjer till nästa vecka. Men då går det bra att ringa....Kastar mig på luren kl.08.00 måndag morgon...Nu har jag väntat nog... Angry
Loggat
emigrerat
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 447

Borgenärer catch me if you can


« Svara #93 skrivet: November 04, 2010, 11:03:19 »

Ringde idag till T.r och frågade : Vad händer ?  Fick svaret att : nästa vecka ska det nog vara klart...Domaren har semester denna vecka ( små barn ? ) så det dröjer till nästa vecka. Men då går det bra att ringa....Kastar mig på luren kl.08.00 måndag morgon...Nu har jag väntat nog... Angry


nu väntar vi med spänning
Loggat
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #94 skrivet: November 04, 2010, 21:10:06 »

Jag med.... Wink Evil
Loggat
Ska bara bli vit..
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 5


« Svara #95 skrivet: November 04, 2010, 23:33:09 »

Den pensionerade advokaten heter Ib Nielsen men han har en hemsida som heter http:// anders 45.medlemmar.ifokus.se/

Kolla med datainspektionen, denna människan ligger under lupp hos dom tydligen. Har absolut ingen rätt att agera inkasso
Loggat
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #96 skrivet: November 08, 2010, 19:10:31 »

Hej på er !
Idag fick jag äntligen ett besked....På onsdag ska jag kunna få en " dom "   ringer direkt kl.08.00 på onsdag morgon...Håll tummarna,är ni snälla.... Huh?
Loggat
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #97 skrivet: November 08, 2010, 21:20:59 »

Hej på er !
Idag fick jag äntligen ett besked....På onsdag ska jag kunna få en " dom "   ringer direkt kl.08.00 på onsdag morgon...Håll tummarna,är ni snälla.... Huh?

Ska bli intressant... håller självklart tummarna.
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #98 skrivet: November 10, 2010, 15:04:56 »

Nytt besked idag,dom meddelas imorgon efter 08.00......Inget är som väntans tider  Angry
Loggat
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #99 skrivet: November 11, 2010, 17:37:08 »

Hej igen !
Nu börjar jag bli riktigt trött....Igår fick jag besked om att jag skulle få reda på domen idag efter kl.08.00.
Ringer 08.05 och får då beskedet,domen finns tillgänglig efter 14.00. Väntar.....
Ringer igen 14.00 och får beskedet att, nej,domen är inte klar men notarien säger att domaren ska ringa upp mig så fort hon kommit från rättsalen( där hon satt i ett annat mål )  Väntar igen.......
Klockan 16.15 har fortfarande ingen ringt och jag ringer då upp....
Notarien säger: Nej,tyvärr domen är uppskjuten och meddelas först den 15 november ( på måndag )
Jag blir då smått irriterad och undrar vad de håller på med....Notarien mumlar nåt om att " hon ska ju döma på handlingarna och det har väl kommit nåt emellan "  Jag frågar då om hon inte kan förstå hur jobbigt det är att nu ha fått 5 olika tidpunkter när " dom ska finnas tillgänglig " ? Men då upprepar hon bara: Dom meddelas den 15 nov.   JAHA.....Vänta igen och igen.... Angry Angry Angry
Loggat
emigrerat
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 447

Borgenärer catch me if you can


« Svara #100 skrivet: November 15, 2010, 15:45:29 »

men nu är det väl 15de november
Loggat
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #101 skrivet: November 15, 2010, 19:29:24 »

Nytt bud idag igen...Pratade med domaren i telefon,hon satt precis med mitt ärende och "trodde" att en dom skulle finnas tillgänglig imorgon e.m.   Man kan bli galen för mindre... Angry
Men vågar ju heller inte bli "arg" då hon sitter med "mitt fall" framför sig.....Så jag sa,att ok,då får jag väl återkomma imorgon e.m. Undecided
Vänta,vänta,vänta!!!!!!!
Loggat
Leffa
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2156



« Svara #102 skrivet: November 15, 2010, 20:24:01 »

Nytt bud idag igen...Pratade med domaren i telefon,hon satt precis med mitt ärende och "trodde" att en dom skulle finnas tillgänglig imorgon e.m.   Man kan bli galen för mindre... Angry
Men vågar ju heller inte bli "arg" då hon sitter med "mitt fall" framför sig.....Så jag sa,att ok,då får jag väl återkomma imorgon e.m. Undecided
Vänta,vänta,vänta!!!!!!!

Ja det är nog bäst att inte reta upp dessa överbetalda skojare. Är det något jag har lärt mig under de senaste åren att domstolar är ett lotteri värre än Svenska Spel. Samma dåliga odds Roll Eyes
Loggat
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #103 skrivet: November 15, 2010, 20:24:40 »

Nytt bud idag igen...Pratade med domaren i telefon,hon satt precis med mitt ärende och "trodde" att en dom skulle finnas tillgänglig imorgon e.m.   Man kan bli galen för mindre... Angry
Men vågar ju heller inte bli "arg" då hon sitter med "mitt fall" framför sig.....Så jag sa,att ok,då får jag väl återkomma imorgon e.m. Undecided
Vänta,vänta,vänta!!!!!!!

Det är ju bättre dom säger års-skiftet istället... kommer det tidigare så blir det bara en positiv överasskning.  Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
nene
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 109


« Svara #104 skrivet: November 16, 2010, 08:14:00 »

Hej igen !
Idag efter 14.00 ringer jag och då hoppas jag det är klart !!! Smiley
Loggat
Sidor: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: