Sidor: 1 2 3 [4]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Delgivningar.  (läst 48366 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #45 skrivet: Mars 24, 2010, 17:57:24 »

Halloj

Är ny här på forumet.Kanske en dun tanke men att slippa alla dessa delgivningsmän är väl det enklaste av allt.
Man ser till att man inte skaffar sig större skulder än vad inkomsten räcker tll.

Hahaha..... detta pockot måste vi ju bara gilla....  det bevisar ju att sista idioten inte är född.  Grin Grin Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Sam Hall
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 210



« Svara #46 skrivet: Mars 24, 2010, 20:30:26 »

Brukar Lindorff ha delgivningsbolag till hjälp Huh?
Loggat
Thomas Sakshaug
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 132



Hemsida
« Svara #47 skrivet: April 03, 2010, 21:29:26 »

Halloj

Är ny här på forumet.Kanske en dun tanke men att slippa alla dessa delgivningsmän är väl det enklaste av allt.
Man ser till att man inte skaffar sig större skulder än vad inkomsten räcker tll.

Hahaha..... detta pockot måste vi ju bara gilla....  det bevisar ju att sista idioten inte är född.  Grin Grin Grin

Hm...mmmm, det vore kanske på sin plats att alla nya, och gamla, medlemar får ett Personligt introduktionsmeddelande som beskriver olika situationer i livet där obestånd uppkommer.  De flesta har ju från början blivit satt i en ekonomisk situation som ej överensstämmer med t.ex de Lån som tidigare tagits och saknas det då förmåga att betala så finns bara en väg att gå.  Märkligt är ju att även banker och myndigheter menar att de flesta i det läget misskött sig.

Det kan aldrig bli så enkelt som att aldrig sätta sig i den situationen, det bara händer.  Många gånger pågrund av myndigheter.  Är det undra på att det genom åren har funnits insidenter där våld förekommit mot myndigheter.

Konstaterar bara att det finns ingen rim och reson i dagens samhälle.  Nedtryckt och nedstämd! det är vad folk blir
Loggat

Expert förresten, vad är det?, ex vet jag vad det är, men inte pert!, folk säger "min exflamma" eller min föredetta, så vad är då en föredetta pert?  Perterna säger både det ena och det andra men negligerar det enda riktiga nämligen ditt hjärta.

Vad är en Pert?
Sidor: 1 2 3 [4]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: