Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Tradera!?  (läst 37653 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
omstarten
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 39


Hemsida
« Svara #30 skrivet: Mars 17, 2010, 17:18:01 »

http://www.alibaba.com/
Loggat

___________________________
kanske man kommer tillbaka
http://omstarten.wordpress.com
Robert36
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1261



Hemsida
« Svara #31 skrivet: Mars 18, 2010, 18:34:21 »

Mina Traderaframgångar når nya höjder. Tidigare har jag blivit blåst på en klocka, nu har jag lyckats köpa 4 helt värdelösa Pokemonspel till ett Gameboy. 232 spänn med frakt, trodde jag hade gjort värsta fyndet, att jag var hemma på allt spelköp för en lååång tid. Ett nytt Pokemonspel kan kosta runt 600. 4 för 232, fatta liksom.

Grabben har ett Nintendo DS och hade informerat mig om att det gick att lira Gameboyspel i den. Tyvärr upptäckte jag för sent att det finns flera årgångar av Gameboy och givetvis passar inte de spelen jag köpt. Snille. Roll Eyes

Så jag tror de här 4 spelen får bli min start på säljarkarriären på tradera. Ska sälja dem ett och ett, lägga på fetefrakten och bärga tillbaka mina sura 232 pix. Nu j*vlar är det färdiglekt. Evil
Loggat

kenny555
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1109



« Svara #32 skrivet: Mars 18, 2010, 20:18:48 »

Smart tänkt ju köp stora partier bena ut dom enkla det brukar vara ett vinnande koncept.
Vi gör på det sättet och vinner helt ok på våra affärer.Synd bara att man inte kan spel/Mobiltel där
finns det pengar att göra bara genom att andvända Blocket/Tradera
Loggat
Mats A
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 748



« Svara #33 skrivet: Mars 18, 2010, 22:54:21 »

Mina Traderaframgångar når nya höjder. Tidigare har jag blivit blåst på en klocka, nu har jag lyckats köpa 4 helt värdelösa Pokemonspel till ett Gameboy. 232 spänn med frakt, trodde jag hade gjort värsta fyndet, att jag var hemma på allt spelköp för en lååång tid. Ett nytt Pokemonspel kan kosta runt 600. 4 för 232, fatta liksom.

Grabben har ett Nintendo DS och hade informerat mig om att det gick att lira Gameboyspel i den. Tyvärr upptäckte jag för sent att det finns flera årgångar av Gameboy och givetvis passar inte de spelen jag köpt. Snille. Roll Eyes

Så jag tror de här 4 spelen får bli min start på säljarkarriären på tradera. Ska sälja dem ett och ett, lägga på fetefrakten och bärga tillbaka mina sura 232 pix. Nu j*vlar är det färdiglekt. Evil

 Grin Grin Grin Grin Grin
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
Nightmare
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1384


« Svara #34 skrivet: Mars 19, 2010, 00:16:33 »

Tarrot kort skulle man ju kunna sälja. Man skriver ju liksom inte att köparen bara erhåller 1 kort för 150:- och det kortet har man liksom printat ut på skrivaren hemma. Sen är det ju liksom bara dunka på ett frimärke direkt på baksidan av kortet tillsammans med adressen. Varför ska man ha moral? Inkasso har klart och tydligt stipulerat att sådant trams skall man inte ägna sig åt.
Loggat
JohanHva
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 258


« Svara #35 skrivet: Mars 19, 2010, 10:55:05 »

Nightmare
Jag förstod ironin Cheesy
Men lyckligtvis så slipper man snart sådana säljare på tradera
dom blir nämligen avstängda ganska snart pga alla sura kunder som lägger Neg Omdömen Evil Evil
Loggat
Sjuksköterskan
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 369


« Svara #36 skrivet: Mars 19, 2010, 10:58:19 »

Tarrot kort skulle man ju kunna sälja. Man skriver ju liksom inte att köparen bara erhåller 1 kort för 150:- och det kortet har man liksom printat ut på skrivaren hemma. Sen är det ju liksom bara dunka på ett frimärke direkt på baksidan av kortet tillsammans med adressen. Varför ska man ha moral? Inkasso har klart och tydligt stipulerat att sådant trams skall man inte ägna sig åt.
Du lära ganska snabt få många dåliga omdömen, och svårt att göra affärer sen. Går bra en vecka kanske.
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
Nightmare
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1384


« Svara #37 skrivet: Mars 19, 2010, 14:05:21 »

Tarrot kort skulle man ju kunna sälja. Man skriver ju liksom inte att köparen bara erhåller 1 kort för 150:- och det kortet har man liksom printat ut på skrivaren hemma. Sen är det ju liksom bara dunka på ett frimärke direkt på baksidan av kortet tillsammans med adressen. Varför ska man ha moral? Inkasso har klart och tydligt stipulerat att sådant trams skall man inte ägna sig åt.
Du lära ganska snabt få många dåliga omdömen, och svårt att göra affärer sen. Går bra en vecka kanske.

GSG  Grin
Loggat
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: