Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: I morgon  (läst 20467 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1429

« Svara #30 skrivet: Februari 17, 2010, 06:19:29 »

Ja det blev visst lite porrigt!  Grin

Citat från: noctumlux link=topic=2516.msg20726#msg20726
date=1266094608

ADMIN: Egen kontakt-avdelning till de ensamma här?   Wink Grin
Grin

Kontakt avd, ja det skulle väl se ut såhär då

"Kvinna i sina bästa år, snygg som fan som ung  Wink Nu något kort för sin vikt.
Skulder upp över öronen.
Gillar mysiga hemmakvällar med levande ljus, där vi kan vältra oss i inkassobrev tillsammans, och leta små misstag som inkasso gjort.
Gillar även långa promenader helst i skogen om det hinns med, men företrädesvis till TR för att lämna in överklaganden.
Mina fritidsintressen: Nålfara inkasso, skriva bestridande och överklaganden.
Sökes: Man som är likasinnad, helst med minst 500.000 i skuld. Män med ordnad ekonomi göre sig icke besvär."
 Wink

SNACKA OM MINA DRÖMMARS KVINNA....RÄCKER 1 500 000 KR? Wink

Du är absolut kvalificerad, NoCash!  Grin  Ta med en påse gelehallon så ska vi nog kunna hångla runt bland inkassobreven!  Wink
(På morgonen hade det väl suttit halvsugna kletiga gelehallon högt och lågt, på inkasso brev, i håret och lite varstans)  Grin

Fattigariddare du ska inte jaga småpojkar som är fattiga på skulder. Här har du en riktig karlakarl med ett minussaldo på 4,5 miljoner. Roll Eyes
Grin
Loggat

en som inte skäms för sina skulder idag
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #31 skrivet: Februari 17, 2010, 08:08:24 »

Leffa har en poäng. OM säger OM jag nu någonsin skulle vilja låta någon annan än bara katten landa i min säng, så inte tusan vill jag ha nån litet strunt med 10 000 i skulder. Hellre då en fyra-och-en-halvmiljonersman, så jag får nåt rejält  Wink
Loggat
NoCash
Sr. Member

Antal inlägg: 349

« Svara #32 skrivet: Februari 17, 2010, 09:07:27 »

[/quote]

SNACKA OM MINA DRÖMMARS KVINNA....RÄCKER 1 500 000 KR? Wink
[/quote]

Du är absolut kvalificerad, NoCash!  Grin  Ta med en påse gelehallon så ska vi nog kunna hångla runt bland inkassobreven!  Wink
(På morgonen hade det väl suttit halvsugna kletiga gelehallon högt och lågt, på inkasso brev, i håret och lite varstans)  Grin
[/quote]

Vad skönt att höra, jag laddar upp med en jättepåse gelehallon och en bunt överklaganden....hmmmm Wink
Loggat
bruse99
Sr. Member

Antal inlägg: 268

Hemsida
« Svara #33 skrivet: Februari 17, 2010, 09:15:57 »

Jag som bara ligger på miljonen har ingen chans då??? Undecided
Loggat

Gnurglan
Full Member

Antal inlägg: 140

« Svara #34 skrivet: Februari 17, 2010, 10:04:12 »

Hahaha ni är fan inte kloka emellanåt men man får sig ett gått skratt i trådar som liksom ballar ur hehe
Loggat
Robert36
Hero Member

Antal inlägg: 1261

Hemsida
« Svara #35 skrivet: Februari 17, 2010, 10:21:08 »

Hahaha ni är fan inte kloka emellanåt men man får sig ett gått skratt i trådar som liksom ballar ur hehe
På vilket sätt har den här tråden ballat ur Huh?
Loggat

fattigriddare
Hero Member

Antal inlägg: 871

« Svara #36 skrivet: Februari 17, 2010, 10:26:47 »

OT Lite allvar Fattigariddare. Hur är det ni flickor säger? Storlek har ingen betydelse? Skulle tro att en del får hicka och tycker att dem är lyckligt lottad när dem ser summor som jag och Nocash har fått på halsen. Spela ingen roll hur stor en skuld är så länge man aldrig kan betala. Även om min skuld i morgon är 400 000kr eller 10 000 000kr så har jag fortfarande samma betalningsutrymme och skulderna kommer att växa..Kan man inte betala så kan man inte. Det är det som makthavarna måste förstå. Så varför ska man straffas när man redan håller på sitter av sitt straff. 18 år i skuldträsket är nog men minst 5 år till ska man få sitta av i bästa fall.

Storleken har ingen betydelse, (det hänger tydligen på tekniken)  Wink  för precis som du skriver så är det ju i relation till vad man kan betala, förstår exakt vad du menar!

Ja en tjej som är skuldsatt vore ganska trevligt. Lördagsmys med vin och inkassohumor. Gemensam hobby. Kast med gråtande delgivningsman. Telefonterro mot inkassohandläggare och andra roliga lekar som bara vi skuldsatta kan och uppskattar. Sov gott vänner och ovänner

Det kanske blir så i framtiden, egna dejtingsajter för just skuldsatta, egna banker för skuldsatta, egna bostadsområden.... för vi blir ju fler och fler!
Loggat
fattigriddare
Hero Member

Antal inlägg: 871

« Svara #37 skrivet: Februari 17, 2010, 10:29:15 »

På vilket sätt har den här tråden ballat ur Huh?

Trådskaparen la ribban!  Grin  Grin
Loggat
corner
Hero Member

« Svara #38 skrivet: Februari 17, 2010, 11:16:22 »

Jaa, vad säger Gadreel, hur går det för en Kronofogde som går ut för att dansa och blir tvungen  att förklara för danspartnern vad man arbetar med? Säger man att man jobbar på KFM, eller säger man hellre att man hrrm "jobbar med ekonomi", "jobbar med juridik", eller nån annan omskrivning?
Loggat
Robert36
Hero Member

Hemsida
« Svara #39 skrivet: Februari 17, 2010, 13:11:01 »

Jaa, vad säger Gadreel, hur går det för en Kronofogde som går ut för att dansa och blir tvungen  att förklara för danspartnern vad man arbetar med? Säger man att man jobbar på KFM, eller säger man hellre att man hrrm "jobbar med ekonomi", "jobbar med juridik", eller nån annan omskrivning?
Nästa gång jag raggar ska jag säga att jag jobbar på Skusan, chansen till utdelning borde ju vara stor då gäldenärskåren ökar lavinartat.
Loggat

corner
Hero Member

« Svara #40 skrivet: Februari 17, 2010, 13:13:47 »

Ja, eller så får du en smäll. Vet en tjej som vägrade tala om att hon jobbade som lapplisa. Hon sa hon var städerska istället.
Loggat
Robert36
Hero Member

Hemsida
« Svara #41 skrivet: Februari 17, 2010, 13:15:35 »

Ja, eller så får du en smäll.
Tja, då är oddsen och utdelningen som vanligt då Roll Eyes
Loggat

Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: