Nu så börjar det se bra ut på alla papper..Efter att haft typ ca 940.000:- i skulder så har summan stannat nere på ca 210.000:-
Idag har jag 41000:- kvar på KFM+65.000:- på skatteverket men denna skuld kommer till 95% försvinna genom att mitt ärende ligger
å Länsrätten.Enligt min advokat vinner jag det även att det tar sin tid.Tom skattevrket vet att jag kommer få rätt för hon ag talat med säger att det är beklämmande att jag ska behöva betala för att min fd arbetsgivare inte betalat min skatt.
Så i Augusti lär KFM få min sista löneutmätning efter det så har jag endast ca 50.000:- kvar på en uppgörelse med ett inkassobolag att reda ut.Vad har jag nu vunnit??Jo jag slapp ansöka om skuldsanering pga jag visste jag skulle kunna preskibera bort minst 500.000:-
Inga inkassokrav har kommit sedan jag skrivit mig på min nya adress där jag bott de senaste 4 åren:)
Dessa resterande 50.000 ska jag betala av på 20 månader för att bli av med allt skit.
Allt börjar se kanonljust ut+att som jag skrev fasen det är tom skoj att tömma brevlådan numera.Innan ville jag inte ens tänka på det fasen vilken tur att man hittade hit för på denna sida har jag fått massa tips/Råd
Å fasen livet leker idag spelade jag för 36:- på bomben(Svenska spel)Jag fick in alla rätt resultat och vann 4094:- tjohooo