Undrar över vad som gäller!
Ett forum drivs för disskusion och hjälp av en person. Det är inte gratis.
En forumdeltagare tillika moderator startar en insamling för att kunna betala forat.
Upprop och insamling sker.
Redovisning önskas efter en tid av forumdeltagare som varit med och betalt (?)
Den 8 nov 07 skrivs på forat "jag har idag betalt fram till 09 07" dvs ingen forumdeltagare behöver fundera över huruvida forat kommer finnas kvar eller inte!
08 01 03 går forats ägare ut med att de insamlade medlen inte kommit henne till del! Dvs den som startade insammlingen behöll pengarna för egen del!
08 01 03 Forats "egen" jurist konstaterar att pengarna stannat hos insamlaren.
08 01 03 Insamlaren ger sin version! Nämligen: 07 12 11 blev personen försatt i peronlig kk.
Vilket då ska förklara att de pengar som satts in den 07 11 08 inte går att spåra???
nix nix nix
rätta mig om jag har fel!
Admin får radera om jag skred över gränsen
Ingen är väl förvånad över vad som hänt?
Detta handlar om ett forum som "konkurrerar" med detta forum, och den som jag förstår blivit blåst är väl K.G.
Den som tagit emot pengarna för att betala webbhotellet är ju ingen mindre än D.M.
Bara dessa få rader får nog vem som helst att inse att något står riktigt fel, och ska jag vara helt ärlig så tycker jag synd om K.G. som återigen litade på konkurskungen D.M.
Jag kommer mig själv inte in på det aktuella forumet, och har inte heller haft något intresse efter alla bråk, att engagera mig i det heller.
Men har K.G. pratat med konkursförvaltaren om händelsen? Det borde gå att diskutera detta med denne. Att spåra pengarna är inga problem alls!
Tyvärr är detta inte förvånande då det gäller D.M., vilket jag sagt förr, och blivit fruktansvärt påhoppad, hotad, anklagad med mera....
Men faktum är att den karln skulle jag inte ens våga anförtro en soppåse!
Tänk efter lite själv:
Han startar en redovisningsbyrå i somras, och endast efter ett par månader så sitter den i konkurs. Ett par veckor efter det sitter han själv också i personlig konkurs....
Starkt jobbat D.M.!
Påstår alltid att det är någon annans fel att han hamnar i all skit, men det är endast han själv som sätter sig i trubblet.
Något som också kan påpekas är att denne D.M. skänkte domännamnet fattigariddare.se till K.G. för att INGEN, och i synnerhet inte denna förening, skulle kunna komma åt domännamnet.
"Den var nu hennes!", som det så vackert hette!
Därefter försökte D.M. att få oss och en annan förening att köpa domänen av honom!!
Fortfarande än i dag så står D.M. som ägare till den, och domännamnet som K.G. fick till skänks ingår alltså numera i konkursboet.
Jag vet dock inte K.G:s egen syn på saken, men antagligen har hon återigen blivit blåst av D.M.
Kom ihåg att denne strulpelle D.M. är kanske den största orsaken till att det blev en splittring av Fattiga Riddare!!