Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: 1:a målet nått!  (läst 12416 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Pluppan
Newbie
*

Antal inlägg: 45

« skrivet: Mars 06, 2009, 18:05:51 »

Idag har vi lyckats låna kapitalbeloppet plus lite till.   Smiley    Nästa steg är att kontakta mina åtta borgenärer. Känner att jag kan vara liiite lycklig idag i alla fall, måtte nu allt hålla hela vägen.
Loggat
Phantera
Hero Member

Antal inlägg: 715

« Svara #1 skrivet: Mars 06, 2009, 22:04:10 »

Grattis, det hålls tummar och tassar här för att det ska lyckas.
Loggat

Brottas inte med en gris. Grisen tycker det är roligt och du blir bara smutsig
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #2 skrivet: Mars 06, 2009, 23:13:42 »

Lycka till! Cool
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Pluppan
Newbie
*

« Svara #3 skrivet: Mars 06, 2009, 23:30:33 »

Tack, jag behöver alla tummar som finns   Grin

Är glad att jag hittade hit till forumet från början, tack vare alla här orkade jag göra något åt min hopplösa situation.
Har också (hör & häpna) fått en bra kontakt med en fogde som tipsat mig om en annan person jag kunde prata med. Med vägledning av dessa två börjar jag resan mot borgenärena nästa vecka.
Loggat
qwertyui
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #4 skrivet: April 17, 2009, 09:32:31 »

lycka till!!!!!
Se bara till att inte ramla av den väg som du nyss stigit upp på!
Loggat
Meroryan
Newbie
*

Antal inlägg: 17

« Svara #5 skrivet: Juli 10, 2009, 14:24:24 »

Pluppan, hur går det??
Loggat
Pluppan
Newbie
*

« Svara #6 skrivet: Juli 23, 2009, 20:39:36 »

Jo tack, det har gått jättebra  Shocked) Är sedan 6 veckor fri från KFM. Har ett lån jag ska betala på i 6 år, sedan är allt borta  Smiley
Jag har skrivit mer under rubriken !It´s over" 
Loggat
Sjuksköterskan
Sr. Member

Antal inlägg: 369

« Svara #7 skrivet: Juli 31, 2009, 16:31:39 »

Tack, jag behöver alla tummar som finns   Grin

Är glad att jag hittade hit till forumet från början, tack vare alla här orkade jag göra något åt min hopplösa situation.
Har också (hör & häpna) fått en bra kontakt med en fogde som tipsat mig om en annan person jag kunde prata med. Med vägledning av dessa två börjar jag resan mot borgenärena nästa vecka.

Kan vi inte få namn och rtelenummer till denna trevliga fogde? Det finns många som skulle behöva hjälp!
Loggat

Studerande till sjuksköterska. F.d. ingenjör. Pluggar juridik lite nu för att lära mig mer.
Pluppan
Newbie
*

« Svara #8 skrivet: Augusti 02, 2009, 15:55:13 »

Egentligen behövs inte fogdens namn, utan han tipsade om en person han kände till som arbetade på Ackordscentralen i Borås. Ackordscentralen finns i flera städer, kanske kan ni höra med den närmaste om dom kan tänkas ta ert ärende...
Jag fick vara lite påstridig när jag ville ha hjälp av dom, då dom i vanliga fall inte åtar sig sådana här grejer vad jag förstod och dessutom hade jobb uppöver örnonen. Deras huvudnäring är ombildninar av bolag och dylika saker...
Sedan kostade det en del att få hjälpen, men det var värt varenda krona, kan jag lova!
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: