Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Bestrida ett utslag från kfm  (läst 2066 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
zanna
Newbie
*

Antal inlägg: 33

« skrivet: Oktober 26, 2014, 17:55:58 »

Hej alla!
Jag undrar om någon kan hjälpa mig att reda ut detta. Min dotter söktes för delgivning av kfm men dom tröttnade efter ett tag eftersom hon aldrig var hemma Grin. en dag kom det en delgivningsman från svensk delgivning och sökte henne. Min andra dotter på besök hos mig öppnade och sa att han får komma en annan dag och att hon inte behövde säga ett skit till honom  Roll Eyes.... Detta slutade att han kom en annan dag och slängde in pappren i brevlådan. Då var det delgivningen från kfm och nått annat skit till mig. jag tänkte va konstigt att bara slänga in så där men efter en tid så kom det ett utslag från kfm till min dotter. Då har hon fått en anmärkning coh detta var jätteförargligt då hon skulle bli prickfri i januari. Nu till min fråga går det att bestrida detta och få rättelse eftersom det inte finns någon underskrift från henne på någon delgivning. Han har tydligen lysssnat vid dörren och skrivit att hon håller sig undan men det är helt fel eftersom hon inte var hemma överhuvudtaget på flera veckor. Bara för att man hör ljud inifrån lägenheten så betyder det inte att personen finns där...vi är flera personer för tillfället hemma hos mig. Jag lider med henne och dum som jag va kunde vi ha bestridit detta men jag kunde inget om det trots 25 års erfarenhet av överskulsättning Cry.... jag är så trött på svnska delgivning eftersom jag tycker att dom är oseriösa och saknar empati. Under mina år av överskuldsättning så har jag stött på en del av delgivningsmän men svenska delgivning tar priset och jag visste int äns att kfm använde sig utav dom Evil Nån som har ett gått råd till oss? Hoppas ni kan läsa det jag har skrivit....är så förbannad att tagentbordet rycker Grin
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: