Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: : Arvato Finance  (läst 254 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Rahlpen
Sr. Member

Antal inlägg: 379

« skrivet: Januari 15, 2020, 18:06:59 »

Hej Alla!
Ett tag sen man la in ett inlägg. Jag kikar fortfarande in på sidan, även om jag blivit lite slö att logga in mig...  Wink
Nu till min fråga. Är det någon som vet något om ett företag som heter Arvato Finance. Fick en UC från dom som gäller ett parkerings bolag i Lund. Jag råkade ut för ID stöld för några år sen och blir alltid mistänksam.
Ha det
Rahlpen
Loggat
hallstabella
Hero Member

Antal inlägg: 1379

« Svara #1 skrivet: Januari 16, 2020, 01:01:57 »

Av vad jag fick fram på nätet så omsätter de väldigt mycket pengar. De skriver också att de på något sätt äger eller handlar Gothia inkasso.

Så här skriver de i sin verksamhetsbeskrivning:
Citat
Vi erbjuder finansiella tjänster i hela faktureringskedjan såsom fakturaadministration, fakturaköp, abonnemangsservice, betallösningar för e-handel (varumärket AfterPay) och inkasso (varumärket Gothia Inkasso). En av våra styrkor är flexibilitet och närhet till den lokala marknaden samtidigt som vi finns på en rad marknader över världen.

Arvato Financial Solutions har fler än 7 000 medarbetare på 22 marknader och ingår i tyska Bertelsmann-gruppen

https://www.allabolag.se/5564951704/arvato-finance-ab
Loggat

Inkassobolagen utnyttjar staten som gratis arbetskraft via Kronofogden för att få in sina rekordvinster.
Detta kostar skattebetalarna många många miljoner!
Moralen är att man ska betala för sig. Gäller inte det då även inkassobolagen?
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: