Om du vet att det finns en ljudfil, kan du väl testa det, men tyvärr är det inte alltid det finns en sådan.
Har själv erfaring av kundtjänst, som säger en sak, men sen hävder något annat, och det kan vara svårt att bevisa.
Har även varit med om min egen ljudfil har varit ifrågasatt, om den är manipulerad, så som vanligt har vi alltid fel, medan inkasso, banker och försäkringsbolag alltid har rätt.
Har börjat på att ta min egen ljudfil, men samtidigt kräva av den jag pratar med, att en mail som bekräftar det man avtalad skickas inom 2 timmar, för att jag skall acceptera avtalet, om så inte sker, då har vi inget avtal, för med ett mail har man bevis på vem som man pratat med, när och vad som avtalats.
Tycker att du skall kontakta banken, och berätta om vad som hänt, och att du vill de kontrollerar mot deras arkiv om de kan motbevisa vad du uttalat.
Lycka till.
Tack så mycket för ditt svar! Frågade anonymt deras kundtjänst och visst var det så att de sparade ljudfiler men för att begära ut dessa fick man gå en omväg via en såkallas kundombudsman. Kändes fishy.
/GS1