Fattiga Riddares forum
September 09, 2010, 06:42:22 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Sveriges största diskussionsforum för överskuldsatta!

Startsida   Hjälp Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Bidrag/donationer för drift av sidan/forumet  (läst 4423 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
The Rocker
Hero Member

Antal inlägg: 746

En Dag I Taget

Hemsida
« Svara #30 skrivet: Mars 18, 2010, 22:48:01 »

Kontoinformation funkar väl.
Loggat
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #31 skrivet: Mars 18, 2010, 22:49:19 »

*hehehe*  Grin bra där, Admin!

Jag ska skänka en slant när jag har en slant att skänka. Det kan ta en stund, men till dess kan du väl känna att du har mitt moraliska stöd?
Loggat
Thomas Sakshaug
Full Member

Antal inlägg: 132

Hemsida
« Svara #32 skrivet: Mars 18, 2010, 22:49:45 »

Går det inte att fixa en (DONERA) knapp på startsidan som avviker lite från designen så att människor märker den?
Hur tänkte du att den skulle fungera?

Bara att man kommer till kontoinformation, eller till någon betalningstjänst?
Det senare kan vara svårt då många här inte är betrodda med kreditkort av någon anledning... Grin

Det är bara att lägga in en informationssida på knappen med och ett plusgiro-nummer.  Uppslag på hur det annars skulle kunna se ut är om du går in på Rödakorsets hemsida och klickar för donation för information
Loggat

Expert förresten, vad är det?, ex vet jag vad det är, men inte pert!, folk säger "min exflamma" eller min föredetta, så vad är då en föredetta pert?  Perterna säger både det ena och det andra men negligerar det enda riktiga nämligen ditt hjärta.

Vad är en Pert?
sneeze
Jr. Member
**

Antal inlägg: 80

« Svara #33 skrivet: Mars 18, 2010, 23:00:39 »

*hehehe*  Grin bra där, Admin!

Jag ska skänka en slant när jag har en slant att skänka. Det kan ta en stund, men till dess kan du väl känna att du har mitt moraliska stöd?

Det moraliska stödet och allt som yttras här är den RIKTIGA hjälpen för alla oss som är medlemmar och har problem. Jag är en av dom som lyckats lösa många av mina problem och känner att forumet är värt den 50-lappen jag har över när allt är betalt. Cheesy
Loggat

what comes around, goes around
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 778

« Svara #34 skrivet: Mars 19, 2010, 06:24:43 »

Går det inte att fixa en (DONERA) knapp på startsidan som avviker lite från designen så att människor märker den?
Hur tänkte du att den skulle fungera?

Bara att man kommer till kontoinformation, eller till någon betalningstjänst?
Det senare kan vara svårt då många här inte är betrodda med kreditkort av någon anledning... Grin

sms-tjänst kanske....
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #35 skrivet: Mars 20, 2010, 17:19:33 »

I min oändliga rikedom  Grin har jag nu donerat SEK 50 till forumet via plusgiro, vilket borde vara Admin tillhanda på tisdag. Känner mig lite som Donald Trump, faktiskt!! Skulle skänka mer om jag kunde, men *** vad det inte går just nu. Mitt moraliska stöd har du ändå Smiley och det borde vara värt mer än en Selma tycker jag! Keep up the good work!

Och ni som inte kommit till skott än kanske också kan kolla om det finns någon krona till forumet? Ibland går det bara inte, det vet alla, men går det inte nu så går det kanske en annan månad.
Loggat
:)
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #36 skrivet: Mars 20, 2010, 18:06:37 »

Jag donerade en summa för en vecka sedan som en uppskattning på den hjälp jag har fått genom att läsa här på forumet,
och om jag har råd kommer jag att fortsätta att göra detta en gång i månaden Cheesy
Loggat
alvedon
Full Member

Antal inlägg: 189

« Svara #37 skrivet: April 14, 2010, 03:22:03 »

Jag donerade en summa för en vecka sedan som en uppskattning på den hjälp jag har fått genom att läsa här på forumet,
och om jag har råd kommer jag att fortsätta att göra detta en gång i månaden Cheesy

Vad fint av dig!

Förutom mitt eget bidrag vill jag nu även meddela att sambon här hemma suckande tagit fram bankdosan, efter att jag (helt i onödan) framfört ett långt och eldigt tal om alla pengar vi faktiskt SPARAT tack vare det här forumet Grin
Loggat
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 1786

« Svara #38 skrivet: April 25, 2010, 00:32:57 »

Såja då kan jag sluta att skämmas. Har innan kontot är tomt slängt iväg 300kr vilket är ett billigt pris för alla trevliga stunder jag har haft på fattiga-riddare.
Loggat
The Rocker
Hero Member

En Dag I Taget

Hemsida
« Svara #39 skrivet: April 26, 2010, 00:57:55 »

100 pix idag Tony. Säg till vad som behövs.

Kram / JR
Loggat
The Rocker
Hero Member

En Dag I Taget

Hemsida
« Svara #40 skrivet: Juli 04, 2010, 12:44:40 »

50 kr idag. Semestertider  Wink
Loggat
JohanHva
Full Member

Antal inlägg: 205

« Svara #41 skrivet: Juli 12, 2010, 17:15:11 »

Fick lite oväntade pengar så jag satte in 200kr som lite stöd i dessa jobbiga tider
fortsätt kämpa Smiley
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 2955

« Svara #42 skrivet: Juli 12, 2010, 18:20:16 »

Fick lite oväntade pengar så jag satte in 200kr som lite stöd i dessa jobbiga tider
fortsätt kämpa Smiley
Cool! Jag kämpar på med forumet, och teamet bakom föreningen kämpar för fullt med resten.
Vi ska försöka skrapa ihop lite pengar nu till ett viktigt "projekt", så ditt bidrag kommer väl till pass! Cool

Loggat
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 1786

« Svara #43 skrivet: Juli 12, 2010, 18:50:06 »

fortsätt kämpa Smiley
Cool! Jag kämpar på med forumet, och teamet bakom föreningen kämpar för fullt med resten.
Vi ska försöka skrapa ihop lite pengar nu till ett viktigt "projekt", så ditt bidrag kommer väl till pass! Cool

Jag ska slänga in en slant till i slutet av månaden. Vi lever för forumet.
Loggat
Sidor: 1 2 [3]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!