Admin
|
 |
« Svara #15 skrivet: November 18, 2008, 10:50:58 » |
|
Smart om man tar årsmötet samtidigt för föreningen! 
|
|
|
Loggat
|
Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns. www.sanningen-ska-fram.seSoon....... very soon.......
|
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #17 skrivet: November 18, 2008, 12:42:40 » |
|
Gör ju inget om det är i veckan man blir där, blir ju semestertider. Låter bra med årsmöte. Klart man ska ta iaf två dagar, vore väl kul med lite aktiviteter och grilla på kvällen. sen åker ju kanske vissa en längre bit och då är det skönt med iaf två dagar. Och självklart ta med familjen 
|
|
|
Loggat
|
en som inte skäms för sina skulder idag
|
|
|
Callemaja
|
 |
« Svara #18 skrivet: November 18, 2008, 21:24:46 » |
|
Vem håller i detta? Någon måste vara ansvarig för datum, bokning, aktiviteter mm.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
britt
|
 |
« Svara #19 skrivet: November 18, 2008, 21:49:40 » |
|
Jag vill bara klargöra en sak.Nog för att jag är mycket lapp,men na tjyvskjuti kött har jag inte. Nog om detta,kött har jag Älg,Lamm.Nöt. inte gammal kossa.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
birana
|
 |
« Svara #20 skrivet: November 18, 2008, 23:09:19 » |
|
Ja en annan som är från BD-län har ju ett par "lappkast" ner så man måste nog fråga om lov av "fogden" att få fara lr ta med brevlådan för att vara på den säkra sidan 
|
|
|
Loggat
|
Har du aldrig misslyckats så har du gjort för lite...
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #21 skrivet: November 19, 2008, 08:40:53 » |
|
Vem håller i detta? Någon måste vara ansvarig för datum, bokning, aktiviteter mm.
Än så länge tror jag bara att det är ide att kolla om det finns något intresse. finns det intresse från flera så kan jag boka om det bara kommer fram till ett datum. Jag bor bara 2 mil från Lingbo där lägergården ligger.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
birana
|
 |
« Svara #22 skrivet: November 19, 2008, 23:47:23 » |
|
Bara en stilla undran kanske skall denna "träffas tråd" inte ligga under "klagomuren"  ?kanske en ytterligare kategori typ "Träffas"??
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #23 skrivet: November 19, 2008, 23:57:59 » |
|
Bara en stilla undran kanske skall denna "träffas tråd" inte ligga under "klagouren"  ?kanske en ytterligare kategori typ "Träffas"?? Flyttade den till avdelningen för förslag istället. Att starta upp ännu en avdelning gör forumet bara rörigt tror jag, och en träff låter som ett trevligt förslag. Därför bör tråden passa bra i "Förslagslådan"! 
|
|
|
Loggat
|
Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns. www.sanningen-ska-fram.seSoon....... very soon.......
|
|
|
birana
|
 |
« Svara #24 skrivet: November 20, 2008, 00:07:41 » |
|
Förslagslådan år väl perfekt
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
britt
|
 |
« Svara #25 skrivet: November 21, 2008, 21:42:59 » |
|
Fes det av?är det inte fler som är intresserade? Birana du skulle kunna ta bussen hit,sedan åka med mig. Samåkning mellan vissa skulle kanske fungera.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #26 skrivet: November 21, 2008, 21:51:13 » |
|
Jag är då med  Skulle ju kunna ha någon lista som man kan skriva upp sig på om man är intresserad sen närmare sommaren -09 göra en riktig anmälning och planera om det blir av
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
britt
|
 |
« Svara #27 skrivet: November 21, 2008, 22:01:10 » |
|
Det låter vettigt.Jag bor i västerbotten,på resan ner kan man plocka upp ett par personer. Då blir inte kostnaden stor vad det gäller resan.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #28 skrivet: November 21, 2008, 22:03:40 » |
|
Ja man kan ju samåka, blir ju billigare så. sen så går det tåg till lingbo från gävle om man skulle vilja åka det. finns alltid någon som kan hämta där på stationen
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
britt
|
 |
« Svara #29 skrivet: November 21, 2008, 22:41:09 » |
|
Det mesta går att lösa bara viljan finns. Om någon är intresserad så kör jag E45,kommer ut på E4 ovanför Sundsvall.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|