Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Problem hos webbhotellet  (läst 25381 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« skrivet: Februari 25, 2014, 09:30:47 »

Som säkert många märkt så har det varit en del problem att komma in på sidan de senaste två dagarna.

Vi har i nuläget inga uppgifter vad det beror på, men webbhotellet har meddelat att det varit problem med servrarna i USA. Men det kan vara bra att veta att det kan hända igen och att vi är uppmärksammade på problemet.
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Mimosa
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 901



« Svara #1 skrivet: Februari 26, 2014, 19:40:59 »

Jag har haft svårt en längre tid att ta mig in. Ibland går det hyfsat ifrån Aftonbladet.
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #2 skrivet: Maj 16, 2014, 21:06:37 »

Som många säkert upptäckte så hade vi en del nertid på sidan ikväll.

Servern startades om, men hårddisken ställdes då in med "skrivskyddat läge" automatiskt så servern var tyvärr tvunget att startas om igen och en diskkontroll måste då utföras. Diskkontrollen tog längre tid än beräknat vilket medförde lång ner-tid. Beklagar detta, särskilt med tanke på problemen som varit tidigare under veckan.
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
pellegj
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 304


« Svara #3 skrivet: Maj 16, 2014, 21:09:33 »

Som många säkert upptäckte så hade vi en del nertid på sidan ikväll.

Servern startades om, men hårddisken ställdes då in med "skrivskyddat läge" automatiskt så servern var tyvärr tvunget att startas om igen och en diskkontroll måste då utföras. Diskkontrollen tog längre tid än beräknat vilket medförde lång ner-tid. Beklagar detta, särskilt med tanke på problemen som varit tidigare under veckan.

Lika bra att ta dem alla på en gång, så får vi hoppas att det inte blir något mer på ett tag sedan.
Loggat

Jag är ingen jurist, tänk på det när ni läser mina inlägg. Det finns alltid en risk att jag tolkar saker fel.
Jag tar inget som helst ansvar om någon råkar illa ut på grund av det jag skriver, då jag skriver som jag uppfattar det, vilket mycket väl skulle kunna vara helt fel.
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: