Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Utmaning!  (läst 102378 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Eugenia
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 114


« skrivet: December 19, 2013, 12:56:27 »

OK, jag har haft rejäl nytta av detta forum.
(ett inkassobolag som la på locket för mera än 2 år sen då jag aldrig fått ett enda krav på 10 år!)
( ett inkassobolag som försöker driva in skuld som jag inte ens vet om jag är skyldig till i utlandet, inkassobolaget har inte hört av sej på många månader nu, håll tummarna!)
Jag har knappt 6.000 i a-kassa då jag jobbat utomlands och jag har inga som helst bidrag, tufft så in i h--vete!

Nu har jag idag betalat in 1% av denna månads "inkomst".

Kom igen nu ni som haft nytta av FR,,lägg 1% av eran inkomst denna månad!

God Jul på er allihopa Smiley


OBS detta är ett frivilligt bidrag och bara jag som privatperson som startat denna tråd.

Clearing: 8420-2
Kontonummer: 903 170 827-5
Bank: Swedbank
Mottagare: Tony Rosendahl

Märk gärna inbetalningen med "FR", "forumet" eller liknande.
Loggat
kajsa
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 4


« Svara #1 skrivet: December 23, 2013, 11:01:45 »

Var det ingen som antog utmaningen eller är det bara inte uppdaterat?

ska själv lägga en liten slant så snart jag bara kan, ser det som en självklarhet. Har haft sån enorm nytta av forumet för att läsa mig till tips på hur jag ska lösa mina problem.

Tack för sveriges bästa nätforum!!
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #2 skrivet: December 23, 2013, 11:32:58 »

Var det ingen som antog utmaningen eller är det bara inte uppdaterat?

ska själv lägga en liten slant så snart jag bara kan, ser det som en självklarhet. Har haft sån enorm nytta av forumet för att läsa mig till tips på hur jag ska lösa mina problem.

Tack för sveriges bästa nätforum!!
Än så länge har det inte kommit in något mer, så den uppdatering som står i listan är helt riktig.
Ibland har det hänt att jag inte hunnit med att uppdatera samma dag, men senast dagen efter är listan uppdaterad.

Tack för berömmet, det värmer!  Cool
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
hamarcus
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 28


« Svara #3 skrivet: December 31, 2013, 19:31:44 »

Så då ska slanten va på kontot tack för ett bra forum hoppas ni fortsätter
Gott nytt år på er alla o kämpa på
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #4 skrivet: December 31, 2013, 20:36:01 »

Så då ska slanten va på kontot tack för ett bra forum hoppas ni fortsätter
Gott nytt år på er alla o kämpa på
Japp, och tack så mycket för engagemanget!

Vi har diskuterat, stött och blött för och nackdelar, och beslutet är att forumet fortsätter! Smiley

Nu tar vi nya tag inför 2014 och under julledigheten har det bollats idéer som jag hoppas ska gå att omsätta till verklighet. En viktig del för att kunna lägga bra med tid så forumet drivs framåt är att få ekonomi i det hela.
Tyvärr har vi ju inte några statliga/kommunala bidrag som andra forum tycks ha.... :/
Men, vi kämpar vidare!
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Rahlpen
Sr. Member
****
Offline Offline

Antal inlägg: 381



« Svara #5 skrivet: December 31, 2013, 22:22:07 »

Ett litet bidrag från Rahlpen finns på kontot. Ta det lugnt.. och så kör vi hårt år 2014.  Wink Gott nytt år till alla Fattiga Riddare från Rahlpen med Fru.  Cheesy
Loggat
ORIGINAL65
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 242



« Svara #6 skrivet: Januari 01, 2014, 19:20:44 »

Gott nytt år på er tappra riddare ! Det var ett tag sedan jag var aktiv här,.Det var kul att se att ni kör på stenhårt fortfarande,jag sätter in en försenad julklapp på kontot.
ORIGINAL65
Loggat
valleyman
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 215


« Svara #7 skrivet: Januari 23, 2014, 20:47:57 »

Jag fick en skaplig lön utan utmätning på denna månad så tänkte oxå donera en slant om det går för sej, vart å till vilket kontonr ska jag göra det?
Loggat

Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker!
valleyman
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 215


« Svara #8 skrivet: Januari 23, 2014, 20:59:07 »

hitta själv jösses är jag blind eller=)
Loggat

Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker!
valleyman
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 215


« Svara #9 skrivet: Januari 23, 2014, 21:55:39 »

sådär har fört över nu men det är en annan bank så hinner väl inte få det imorgon, men sån panik är det kanske inte
Loggat

Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker!
keno4u
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 2


« Svara #10 skrivet: November 16, 2015, 16:12:47 »

Har nu donerat 200:-. Bra att ni finns och kan hjälpa många människor i denna djungel som finns ...
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #11 skrivet: November 16, 2015, 19:44:19 »

Har idag fått in 100 kr genom Swish vilket kommer väl till pass.
Webbhotellet höjer priserna och det gör även vår domän-registrator, så även andra kostnader som ligger och rullar hela tiden, även om de numera inte är så jättestora.
Men ju mer vi får in ekonomiskt, ju mer kan vi lägga ner på FR, forumet och att hjälpa medlemmarna.

Under våren är det planerat för den bok som vi haft i tankarna under flera år, men som av olika orsaker hamnat "på sidan om" hela tiden. Dock har vi tagit tag i detta nu så det är äntligen på gång. Tyvärr är ju detta ett projekt som tar väldigt mycket tid, och där man endast har utgifter, i varje fall innan boken eventuellt säljs med vinst, vilket så klart är förhoppningen.
Den kommer att mest ta upp grundläggande regler, lagar, tips och trix, men kan vara bra som en start för den som är nybörjare i att reda ut i skuldberget.  Cool
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
conair
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 169


« Svara #12 skrivet: November 16, 2016, 21:40:52 »

får man fråga vad denna sida kostar på årsbasis?
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: