Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Varningslista över anställda på Svea Inkasso (Ekonomi)  (läst 103480 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« skrivet: September 22, 2012, 11:33:26 »

Detta är Varningslistan på anställda inom Svea Inkasso (Ekonomi), vi på IntrumCleaner börjar nu denna tråd med att lägga ut namn på de anställda som begått en mängd verifierade brott mot gäldenärer (klipp & klistra, medvetna lögner, skickat in medvetet oriktiga fordringar till KFM m.m). Om du utsatts för fel av andra jurister och handläggare inom Svea Inkasso (Ekonomi) - så skriv deras namn i tråden och varna andra!

Och glöm inte att göra en anmälan till Datainspektionen mot Svea Inkasso (Ekonomi) om du blivit utsatt för brott! Anmälan kan man göra per e-mail och hur ni går tillväga finner ni här,

http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=6018.0


________________________________________________

Pia Broberg

Svea Inkasso AB
Refreshingavdelningen
Telefon: +46 8 735 90 75
Fax: +46 8 735 90 26
Växel: +46 8 735 90 00
Adress: Solnavägen 102 A
Box 101, 169 81 Solna
pia.broberg@sveaekonomi.se
www.sveaekonomi.se

Beter sig oerhört otrevligt mot gäldenärer och tvekar inte att klippa & klistra för att få lura gäldenärer på pengar.

________________________________________________

Yvonne Lundström

Beter sig oerhört otrevligt mot gäldenärer och tvekar inte att klippa & klistra för att få lura gäldenärer på pengar. Ni hittar bandinspelningar med henne på IntrumCleaner.


________________________________________________
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
Admin
Administrator
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 4012



« Svara #1 skrivet: Oktober 09, 2012, 23:35:52 »

Jimmy Collin

Svea Inkasso AB
Box 101
169 81  Solna
Telefon 08-735 90 00

Jimmy Collin har sedan ungefär ett år tillbaka försökt att få Fattiga Riddare nersläckt.
Finns mer i tråd på forumet! (länk kommer strax)
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #2 skrivet: November 01, 2012, 08:00:42 »

Jimmy Collin

Svea Inkasso AB
Box 101
169 81  Solna
Telefon 08-735 90 00

Jimmy Collin har sedan ungefär ett år tillbaka försökt att få Fattiga Riddare nersläckt.
Finns mer i tråd på forumet! (länk kommer strax)

Vilket bara taggar dig ännu mera. Detta bevisar ju att detta forumet slår hårt mot inkasso.  Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
lesspåallt
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 152


« Svara #3 skrivet: November 01, 2012, 11:58:19 »


Vilket bara taggar dig ännu mera. Detta bevisar ju att detta forumet slår hårt mot inkasso.  Grin

Absolut  Grin
Loggat
Mikey65
Jr. Member
**
Offline Offline

Antal inlägg: 68


« Svara #4 skrivet: November 01, 2012, 12:10:38 »

Jimmy Collin har sedan ungefär ett år tillbaka försökt att få Fattiga Riddare nersläckt.
Finns mer i tråd på forumet! (länk kommer strax)

Detta är intressant att höra posta gärna länken!
Loggat
lesspåallt
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 152


« Svara #5 skrivet: November 01, 2012, 12:40:21 »

Jimmy Collin har sedan ungefär ett år tillbaka försökt att få Fattiga Riddare nersläckt.
Finns mer i tråd på forumet! (länk kommer strax)

Detta är intressant att höra posta gärna länken!

Postar linken åt Admin lite snabbt för jag antar att det är den som Admin menar om han inte har fler dvs  Wink
http://fattiga-riddare.se/forum/index.php?topic=6208.0
Loggat
Mikey65
Jr. Member
**
Offline Offline

Antal inlägg: 68


« Svara #6 skrivet: November 01, 2012, 13:54:34 »

Det var nog den han menade Cheesy
Loggat
ivkej
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1677


« Svara #7 skrivet: December 10, 2013, 15:56:11 »

Sylvia Svensson driver ärende där den som hon hävdar är fordringsägare inte har någon utstående med den som SVEA kräver på pengar.
Loggat

Personlig erfarenhet med inkasso, skuldsanering och slagsmål med myndigheter. Har överlevt och finns nu på den ljusa sida, men har inte glömt hur det var!
Lillith
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 13


« Svara #8 skrivet: Juni 21, 2014, 23:14:03 »

Jag har Sylvia Svensson som handläggare på mitt ärende. Borde jag oroa mig för henne?
Loggat
ivkej
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1677


« Svara #9 skrivet: Juni 22, 2014, 13:11:43 »

Kontrollera alla uppgifter, för denna handläggare är känt för att driva ärenden som inte får drivas, exempelvis man hävdar att det finns en fordringsägare när skulden i verkligheten är såld till SVEA, men dessa inte meddelat övertagandet.
Loggat

Personlig erfarenhet med inkasso, skuldsanering och slagsmål med myndigheter. Har överlevt och finns nu på den ljusa sida, men har inte glömt hur det var!
Lillith
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 13


« Svara #10 skrivet: Juni 24, 2014, 23:48:04 »

Jag är väl medveten om skulden. Tack för varningen. Jag ska be min budget- och skuldrådgivare kontakta den ursprungliga fodringsägaren och kontrollera att ärendet är skickat till Svea Inkasso.

Huff vad otäckt.. Detta är en av de sista skulderna som jag tampas med. Jag har släckt skuld 8 av 11 idag, när jag läser om Svea Inkasso här på forumet så får jag riktigt ont i magen. Det är de och Intrum som är kvar (sedan har jag en privat skuld också).
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: