Sidor: [1] 2   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Förslag och kritik önskas!  (läst 22214 gånger)
0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« skrivet: Juni 27, 2007, 20:36:43 »

Ge gärna en kommentar om nya hemsidan samt om detta forum.
Både ris och ros önskas för att kunna leverera en bra produkt.

Den design vi har nu på hemsidan är ett förslag och alltså kan det komma att ändras.

Kom igen - ge din syn på saken och få möjlighet att påverka!
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Imago
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« Svara #1 skrivet: Juni 28, 2007, 01:12:06 »

Snygg sida. Både hemsidan och forumet är lättillgängligt. Men jag saknar färg på hemsidan. Gråtonerna gjorde den mörk och tung.
Loggat

Innan du lånar pengar av en vän, bestäm först vad du behöver mest.
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #2 skrivet: Juni 28, 2007, 07:31:46 »

Befogad kritik! Har själv tänkt på samma sak.

Ska se vad vi kan hitta på!

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
ub
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« Svara #3 skrivet: Juli 04, 2007, 15:04:07 »

Hej! Tycker denna sida var bra, hade hoppats på mer info om er och hoppas att det kommer. Sen skulle jag tycka det var bra om man kunde ha ngt om de som fastnade i skuldefällan och tog sig upp igen! För ni finns väl? Huh? Hoppas på återsende!
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #4 skrivet: Juli 04, 2007, 22:31:45 »

Mer information kommer att läggas ut på hemsidan.
Dessutom kommer en annan design av sidan att prövas framöver. Dock är inte detta första prioritet....
Den omröstningsfråga vi haft på hemsidan angående sidansutseende har tyvärr missbrukats då det är en och samma person i stort sett som lagt rösten att sidan är skitful.
Vi plockar därför bort möjligtheten för omröstning, och istället för att användarna år vara med och påverka så får vi själva ta ställning till hur sidan kommer att se ut.
En ny design kommer tids nog att prövas, men nu under semesterperioden kommer jag att inte riktigt hinna allt som jag skulle vilja hinna.
Det är dessutom endast jag som admin som har möjligheterna att påverka sidans utseende och funktioner.

Tyvärr räcker inte tiden riktigt till att göra allt på en gång, så ha överseende! Wink

När det gäller berättelser om de som tagit sig upp ur träsket så kan jag bara uppmana Er medlemmar att skriva på forumet!!
Om ni inte vill skriva själva om det här går det bra att maila oss så publicerar vi!

Loggat

zinge
Newbie
*

Antal inlägg: 4

« Svara #5 skrivet: Juli 11, 2007, 22:52:39 »

:)Hej tycker det ser bra ut! Vet att det finns många med ekonomiska bekymmer .har själv blivit skuldfri hos kfm och blivit av med mina anmärkningar,men kan ändå inte låna pengar till såna skulder som jag har kvar som inte gått toill kfm. Nån som kan förklra detta? Snälla!
Loggat
Marja
Newbie
*

Antal inlägg: 3

« Svara #6 skrivet: Augusti 20, 2007, 16:41:39 »

???Hittar inte var jag ska skriva in mina frågor t ex. Nybörjaren.
Loggat
tacksam
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #7 skrivet: September 19, 2007, 15:17:16 »

Hej jag vill inte att min epostadress ska bli synlig då jag klickar på brevet som finns på sidorna vid medlemmar. Kan jag få hj'älp med att ta bort detta. tacksam
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #8 skrivet: September 21, 2007, 00:57:58 »

Hej jag vill inte att min epostadress ska bli synlig då jag klickar på brevet som finns på sidorna vid medlemmar. Kan jag få hj'älp med att ta bort detta. tacksam
Detta gör du enkelt själv i Din profil (se meny längst upp)!

På vänster sida om profilinformationen har du en meny "Ändra i profil".
Gå vidare till "Kontorelaterade inställningar".
Kryssa sedan i rutan "Dölj e-postadressen för allmänheten".

Klart!

(då jag inte har tillgång till ditt lösenord kan jag inte göra detta åt dig!)
Loggat

catta63
Newbie
*

Antal inlägg: 18

« Svara #9 skrivet: September 24, 2007, 19:46:38 »

varför syns e-postadressen fast man bockar för "dölj",,,?...har försökt men det fungerar inte......
Loggat
Callemaja
Hero Member

Antal inlägg: 1110

« Svara #10 skrivet: September 24, 2007, 22:13:22 »

Du kan se den, men inte jag.
Loggat
trollrik
Newbie
*

Antal inlägg: 21

« Svara #11 skrivet: December 31, 2007, 00:50:20 »

Skulle gärna vilja veta vad detta forum och hemsidan går ut på och vilka som står bakom den.Spelar ingen roll om den är ful eller inte.
Anmällde mig för att få tips och hur jag ska gå vidare..
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #12 skrivet: December 31, 2007, 12:30:43 »

Skulle gärna vilja veta vad detta forum och hemsidan går ut på och vilka som står bakom den.Spelar ingen roll om den är ful eller inte.
Anmällde mig för att få tips och hur jag ska gå vidare..

Vad forumet (och hemsidan) går ut på torde väl inte någon ha undgått.

Den är en mötesplats för folk som har problem med skulder (inkasso, kronofogden mm) och som har svårt att ta sig ur den situationen.
Här är det meningen att man skall kunna diskutera, ställa frågor och ge varandra råd och tips i vad som gäller och hur man kan gå tillväga för att "komma på benen" igen.

Sidan drivs för föreningen Fattiga Riddare.

Med andra ord så är du på rätt plats om det är denna typ av frågor och diskussioner du är intresserad av.

För att få ett levande diskussionsforum ligger det på medlemmarna att skriva, diskutera och svara på forumet. Detta är självklart.
Själv har jag haft lite för mycket att göra på sista tiden med arbete, lägenhetsrenovering samt umgås med familjen, så jag vet med mig att jag har varit lite dålig på att engagera mig tillräckligt mycket här.
Men samtidigt ska man också tänka på att forumet drivs helt ideellt, vilket innebär att man inte har möjlighet att ensam lägga hur mycket tid som helst. (för min del är det bara kostnader med detta då jag själv tillhandahåller detta från egen ficka!)

Det är därför viktigt att alla på forumet hjälps åt om man kan tipsa och råda varandra!

Loggat

m4you2.com
Newbie
*

Antal inlägg: 25

Hemsida
« Svara #13 skrivet: Oktober 08, 2008, 18:46:30 »

Hej

Att du driver forumet helt ideellt är jo beundransvärd och vi tackar alla för detta.

För din egen del så vore väl en donationsknapp en bra ide så att du får täckt opp lite av
dina kostnader.

Detta kan enkelt göras via tex via        http://www.paypal.com     Världens största elektroniska bank
Det är gratis och säkert båda för dig och betalande Cheesy
Betalningssett

Kredit-kort
betalkort
direkt från bankkonto
via e-mail

Du monterar in en liten donationsruta(finnes färdigt,bara att kopiera och klistra Grin

Det finnes också en modell till och det är betalning via mobiltelefonen(via sms)
Detta är också gratis för din del men det tas en avgift via betalaren.
Detta kallas mobillcash    http://www.m4you2.com   Kontotyp kallas merchants(längst ned på sidan.

En annan ide vore kanske en liten bok avdelning

Du kan lägga opp böker från tex e-bay eller från nån annan e-bokhandel där du blir återförsäljare
och får nån procent av varje bok som dina medlemmar köper.

Det kan jo vara böcker som rör forumet eller what ever.

Det var bara ett par ideer och även om vi är överskuldsatta här inne så går det kanske att hjälpas åt Evil

Ha en bättre dag Grin
Loggat

Skynda inte som var dag vore den sista
http://www.m4you2.com
http://www.safelist4you2.com
That is all i have to say about that
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #14 skrivet: Oktober 08, 2008, 19:19:14 »

Jag har också haft tankar i dessa banor, tex böcker och liknande.
Donationer är självklart välkommet, men det känns lite som tiggeri..... Undecided

Ska titta lite på detta, och se vad man kan hitta på! Tack för dina ideér!! Smiley
Loggat

Sidor: [1] 2   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: