Skulle gärna vilja veta vad detta forum och hemsidan går ut på och vilka som står bakom den.Spelar ingen roll om den är ful eller inte.
Anmällde mig för att få tips och hur jag ska gå vidare..
Vad forumet (och hemsidan) går ut på torde väl inte någon ha undgått.
Den är en mötesplats för folk som har problem med skulder (inkasso, kronofogden mm) och som har svårt att ta sig ur den situationen.
Här är det meningen att man skall kunna diskutera, ställa frågor och ge varandra råd och tips i vad som gäller och hur man kan gå tillväga för att "komma på benen" igen.
Sidan drivs för föreningen Fattiga Riddare.
Med andra ord så är du på rätt plats om det är denna typ av frågor och diskussioner du är intresserad av.
För att få ett levande diskussionsforum ligger det på medlemmarna att skriva, diskutera och svara på forumet. Detta är självklart.
Själv har jag haft lite för mycket att göra på sista tiden med arbete, lägenhetsrenovering samt umgås med familjen, så jag vet med mig att jag har varit lite dålig på att engagera mig tillräckligt mycket här.
Men samtidigt ska man också tänka på att forumet drivs helt ideellt, vilket innebär att man inte har möjlighet att ensam lägga hur mycket tid som helst. (för min del är det bara kostnader med detta då jag själv tillhandahåller detta från egen ficka!)
Det är därför viktigt att alla på forumet hjälps åt om man kan tipsa och råda varandra!