Vi ber ALLA Fattiga-Riddare att omgående vara på sin vakt!Användaren Sabadill (nyregistrerad idag) som la in följande inlägg,"Hej
jag är en av dom som fått massor av hjälp på detta forum. Jag har ofta varit inne o läst och använt många av dom råd man ser härinne. Så jag vill verkligen säga tack till de på fattiga riddares forum som är eldsjälar. Jag ska försöka skriva en del i fortsättningen om hur jag kunnat lösa olika grejor.
Men vissa saker är inte bra för oss som sitter i skiten.
Jag läste precis intrum cleaners pressmeddeelande. i första meningen skriver han att Stenberg har tre barn. Det har jag inte läst om nånannan stans så nog sjutton har cleaner gjort kartläggningar av privata grejor. usch så otäckt. Jag visade cleaners "tidskrift" för min sambo och hon undrade om det var ett skämt. han har inte tid att hjälpa människor med problem och något större avslöjande av inkassobolag o myndigheter har han inte gjort. Men han har tid att göra korkade fotomontage och hitta på fåniga öknamn.
Dessutom skäms jag nu för att vara skuldsatt eftersom dom här sakerna skickats runt överallt tydligen. Så nu vet alla myndigeter och andra att vi skuldsatta ägnar oss åt fåniga saker istället.
Som jag skrev så är Fattiga Riddares forum jättebra(Bäst) och har hjälpt både mej och många andra. Tack för det och hoppas inte det ska förstöras."
Är Rickard Stenberg, där han gjorde en stor miss och klickade fel när han i sin iver registerade sig på Fattiga Riddare, där han gjorde så att hans e-mail adress blev offentlig där vi kunde läsa följande:Namn: Sabadill
Antal inlägg: 7 (saknas per dag)
Position: Newbie
Registreringsdatum: idag kl. 11:24:04
Senast aktiv: idag kl. 12:29:38
MSN:
YIM:
E-post:
star_shining@hotmail.comHemsida:
Aktuell status: Inloggad [Lägg till på kompislistan]
Kön:
Ålder: saknas
Stad/land:
Lokal tid: Maj 08, 2012, 12:31:13
Språk:
Om ni tar och gör en sökning på star_shining@hotmail.com på Internet finner ni följande,http://juchebuddhism.blogspot.se/2011/11/virtual-juche-university.html""Virtual Juche University" [http://www.jucheeurope.com/virtual_juche_university.htm], part of the "European Regional Society for the Study of the Juche Idea (ERSSJI)", provides a free online class about the Juche idea. Read, learn and get a diploma after having answered questions and written an essay about the Juche idea. For more information, contact Rickard Stenberg [
star_shining@hotmail.com]"
Därmed är bluffen avslöjad och alla ni Fattiga-Riddare ser nu hur Riksförbundet Insolvens och dess ledning agerar! Nu behöver vi Er hjälp för att sätta stopp för detta bedrägeri som pågår där Insolvens samarbetar med inkassobolagen och försöker tysta ner IntrumCleaner.
Till Rickard eller Sabadill som han numera kallar sig, påpekar vi skarpt tiden har kommit när du bör GE UPP! och inse att spelet är förlorat.