Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Ett stort TACK till Intrumcleaner för all hjälp!!!  (läst 8297 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
farmer
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 44


« skrivet: Mars 05, 2012, 18:49:57 »

Tror inte att jag själv skulle  klara av mina ärenden både hos KFM,IJ och i tingsrätten.
Efter flera månaders kamp kändes att orken räcker inte till,då Intrumcleaner tog hand om resten med väldigt bra resultat,tack !Ni är ovärderliga !
Är väldigt tacksam för att ni finns Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Loggat
intrumcleaner
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 2174



« Svara #1 skrivet: Mars 06, 2012, 07:21:42 »

Tror inte att jag själv skulle  klara av mina ärenden både hos KFM,IJ och i tingsrätten.
Efter flera månaders kamp kändes att orken räcker inte till,då Intrumcleaner tog hand om resten med väldigt bra resultat,tack !Ni är ovärderliga !
Är väldigt tacksam för att ni finns Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool

Farmer, vi är glada att vi kunde hjälpa till. Tyvärr på grund av att vi är för få personer (det är inte lätt att hitta personer som vill jobba gratis samt använda sin fritid till att hjälpa andra) kan vi inte i nuläget hjälpa alla som vänder sig till oss, eftersom det skett en ökning från ca. 2-5 personer i veckan till stundtals över 100 personer i veckan som vill ha hjälp.

Vi har också insett att vi kan hjälpa fler, om vi inriktar oss på "källan" till det onda och försöker att täppa till denna vilket kommer göra att hela kedjan i skuldindustrin kommer att brytas sönder. Fattiga-Riddare och IntrumCleaner är Sveriges två största ocensurerade informationsplatser om vad Kronofogden, inkassobolagen och resten av skuldindustrins lakejer håller på med.

Inom kort kommer ett antal utvalda inkassobolag och dess supportrar att få det lite jobbigt .....

Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
Fattig Menrik
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 151


« Svara #2 skrivet: Mars 06, 2012, 19:11:58 »

Inom kort kommer ett antal utvalda inkassobolag och dess supportrar att få det lite jobbigt .....
 Evil

Lite ved på brasan:

"Han fick denne att erkänna att banken inte hade de pengar som de lånade ut innan lånet beviljades, istället skapades pengarna ur tomma intet i själva bokföringsögonblicket. Mr. Morgan erkände dessutom att detta var praxis i hans bank, liksom i bankverksamhet överhuvudtaget"

http://sv.wikipedia.org/wiki/First_National_Bank_of_Montgomery_vs_Jerome_Daly

http://en.wikipedia.org/wiki/Money
Loggat

Socialdepartementet : "...det skulle vara slöseri med skattebetalarnas pengar att låta lagrådet undersöka om den blivande lagen är laglig"

"Jag har jobbat ett helt liv, betalat skatt, trott på politiker och pensionsystemet.
Nu när leveransen ska ske kommer inga pengar!" Hebbe
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: