Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jag har lyckats!!  (läst 9909 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
RonjaRövardotter
Full Member

Antal inlägg: 238

Hemsida
« skrivet: Februari 24, 2012, 14:16:15 »

Nu har jag betalt 20 månader på mina skulder och nu är FAKTISKT HÄLFTEN BORTA!!!

Det är helt fantastiskt att jag har lyckats med det. Det känns så j-a bra!

Från en totalskuld i början på 275.000:- är jag nu nere på 132.572:-, jag har tom passerat den magiska halva gränsen med några tusenlappar.

Just idag känns det bra  Smiley
Loggat

http://moneyfighting.bloggplatsen.se

FFF-Full Fart Framåt mot skuldfriheten.
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #1 skrivet: Februari 24, 2012, 17:28:25 »

Nu har jag betalt 20 månader på mina skulder och nu är FAKTISKT HÄLFTEN BORTA!!!

Från en totalskuld i början på 275.000:- är jag nu nere på 132.572:-, jag har tom passerat den magiska halva gränsen med några tusenlappar.

Det är en härlig känsla.... När man ser att det VERKLIGEN sjunker ger en lite kraft att fortsätta.

Det borde fan vara räntestopp när en skuld ligger hos KFM. Vissa har så mkt att skulden bara ökar trots löneutmätning. Det kommer ju inte öka betalningsmoralen precis....
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Mimosa
Hero Member

Antal inlägg: 901

« Svara #2 skrivet: Februari 24, 2012, 17:39:55 »

Det är en härlig känsla.... När man ser att det VERKLIGEN sjunker ger en lite kraft att fortsätta.

Det borde fan vara räntestopp när en skuld ligger hos KFM. Vissa har så mkt att skulden bara ökar trots löneutmätning. Det kommer ju inte öka betalningsmoralen precis....

Japp, det kan jag strycka under med. Mina ökar bara trots löneutmätning.
Kfm gör inte löneutmätning när man ligger under 200 kronor. Men när ska dom utveckla det? Genom att se till att 201 kronor går till en skuld sen öka till nästa skuld när den passerar nästa 200 kronor. För mig får den minsta bara 29 kronor med en hutlöst ränta. Gissa om den stiger med rekordfart trots löneutmätning  Angry
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
RonjaRövardotter
Full Member

Antal inlägg: 238

Hemsida
« Svara #3 skrivet: Februari 24, 2012, 20:49:02 »

Nu har jag som tur är inga skulder hos KFM och inte heller löneutmätning.
Loggat

http://moneyfighting.bloggplatsen.se

FFF-Full Fart Framåt mot skuldfriheten.
klenis@hotmail.com
Full Member

Antal inlägg: 119

« Svara #4 skrivet: Juli 18, 2012, 06:13:12 »

F-n va e´elak ..
Vi har nu beställt en postal kopia till dig som kommer skickas till Öjagatan 34, 94331 Öjebyn.

Med vänliga hälsningar

AAA Soliditet AB

Kundservice

Soliditet är Nordens ledande leverantör                                                                                         

av kredit- och affärsinformation.

Ditt ärende var:

Ämne: Övrigt
Meddelande: Lämmna ut det i pappersformat fort som f-n eller DI får annmälan 19670816-8932
Namn: Erik Öberg
Företag eller org. nr.: 19670816
Telefonnummer: 0708109172
E-postadress: klenis@hotmail.com
Användarnamn:
Kundnummer:
Fakturanummer:
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: