Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: avskrivet!  (läst 9095 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
andersson
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« skrivet: Januari 01, 2011, 07:58:19 »

Förra nyår gav jag för första gången i livet nyårslöfte;iallafall titta igenom och sortera alla papper ang.mina skulder som tillsammans blev 320.000+csn.Fick tips av en kunning männska och skrev till alla bolagen och hävdade presk. pga mkt gamla skulder.de första månaderna fick jag avskrivet 23.000!nåväl,sen blev breven liggandes igen,jag svarade tillbaks de som nekat mig och hävdade att jag aldrig fått deras brev,från Intrum Justitia kom brev som blev liggandes i skåpet,ja,ni vet...
Öppnade det igår,nåt halvår efteråt,läste ett efter ett av de 18 brev däri,i alla stod;pga dina invändningar osv,avskriver vi...Summan!  179.800kr!!!!!!!!!!
Så resultatet av mitt förra nyårslöfte; 2/3 av mina skulder är väck,tjooohooo!!
Så nu har jag lovat igen,fortsätta skriva och rensa!!!!Underbart!!!
Lycika till alla ni här! Lena
Loggat
gullab
Newbie
*

Antal inlägg: 10

« Svara #1 skrivet: Januari 14, 2011, 12:45:19 »

häärligt att höra!
gott nytt år och jobba på alla ni där ute!
Loggat
Sani64
Newbie
*

Antal inlägg: 14

« Svara #2 skrivet: Januari 19, 2011, 15:30:42 »

Grattis! Är i ungefär samma sits med dig med samma summor i skulder. Jag har precis börjat sortera och tänka ut strategier mot bolagen. Det verkar löna sig att orka kämpa. Jag fick i alla fall ny kraft av ditt lyckande.
Loggat
apebastardwife
Newbie
*

Antal inlägg: 20

« Svara #3 skrivet: Januari 19, 2011, 16:02:22 »

Hej

Låter underbart! Bra jobbat!

Hur gamla var skulderna? Vad räknas som gammalt?
Loggat
Taffy
Newbie
*

Antal inlägg: 5

« Svara #4 skrivet: Februari 01, 2011, 21:01:45 »

Hur gör man för att få ett csn-lån avskrivet?  Både intrum och csn har slutat med hot-brev och  betalnings-krav sedan jag påpekat att de inte hade laglig rätt att kräva betalning av 20-åriga skulder... Men en gång i månaden dyker det upp ett inbetalningskort i brevlådan, jag antar att det sänds ut automatiskt och alltså står skulden fortfarande i mitt namn.  Finns det någon blankett man ska fylla i eller skriver man bara ett brev?  Måste det beslutas i domstol? Hur fungerar det?
Loggat
Petter
Newbie
*

Antal inlägg: 6

« Svara #5 skrivet: Mars 02, 2011, 21:37:01 »

Grattis! Alltid skoj att läsa om någon som lyckats. Sitter själv i skiten Sad
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: