Fattiga Riddares forum
September 09, 2010, 06:41:30 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Sveriges största diskussionsforum för överskuldsatta!

Startsida   Hjälp Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Kanske en bra ide för oss på FR  (läst 250 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 862

« skrivet: Maj 11, 2010, 23:53:15 »

Satt faktiskt och funderade lite på oj satan på gatan snart är det ju semesterdax juuuuuuu tjohooooo.
Semestern brukar ju bli dyrt som alltid,de flesta här på forumet är fattiga som lusen.
Skulle man inte kunna kanske deala med varandras hus/Lägenheter.
Tex jag lånar ut mitt hus mot att jag får låna ditt ungefär.Det fanns något ställe man kunde göra det vet ej vilket bara.
Men det hade ju vart kanon för den som vill ha gratis semester.Jag vill ju till Kålmårdens djurpark kan jag då exempelvist
utbyta mitt hus i Skåne 5 dagar tex.
Eller nu ville jag kanske till Stockholm för att se hur Trängselavgifterna fungerar:) Wink
Då kan ni ju låna mitt hus nere i Skåne.
Är det ett bra förslag eller ska vi ta bort denna tråd???
Jag vet absolut inte hur vår semester blir,men oavsett om man ska hyra stuga/Hus etc så åker man absolut på minst 2500:- vecka
På detta vis blir det ju gratis
Loggat
carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1220

« Svara #1 skrivet: Maj 12, 2010, 12:42:26 »

Smiley skulle ju vara toppen  ju... vi bor ju på en lantgård utanför gävle  .. skulle klart kunna tänka  mig bytlånas  med  någon som bor i eller runt  norrköping  i augusti under  en fre-sönd eller kanskel ite längre..... och den som bor här  får mina hästar inpå sig då dom går på  bete  bredvid gården:-)
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!