Gnurglan
|
 |
« Svara #15 skrivet: Maj 02, 2010, 00:56:46 » |
|
Ni skulle absolut vara värda en jättetårta, ni fanns här och peppade när jag som bäst behövde det =)
Min ansökan hade jag dock gjort innan jag hitta hit och när jag sen läste allt hur man skulle göra och hur viktigt det var med personligt brev etc fick jag nästan skrämselhicka. Gjorde nog alla fel man kan göra men det gick igenom ändå hahaha.
Jättekram till alla =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gadreel
|
 |
« Svara #16 skrivet: Maj 02, 2010, 12:26:28 » |
|
Åter avs. mottagaren okänd  Nej nej, nu måste Gnurglan hålla noga koll.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Nightmare
|
 |
« Svara #17 skrivet: Maj 02, 2010, 12:58:40 » |
|
Åter avs. mottagaren okänd  Nej nej, nu måste Gnurglan hålla noga koll. Instämmer tillfullo, ser man ljuset i tunneln så finns det ingen som helst anledning att krångla till saker.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ulrika Ring
|
 |
« Svara #18 skrivet: Maj 02, 2010, 13:10:29 » |
|
Och jag stämmer också upp i ett glatt Grattis!  Välförtjänt!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #19 skrivet: Maj 02, 2010, 22:06:20 » |
|
Kommer ha stenkoll, ska köpa mig en scaner/skrivare oxå utifall något blir konstigt. INGET får gå fel nu =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Lamborgini
|
 |
« Svara #20 skrivet: Maj 03, 2010, 09:36:36 » |
|
Grattis!! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #21 skrivet: Maj 05, 2010, 22:36:34 » |
|
Fan vad trött jag blir. Fick ett brev från Prioritet Inkasso idag. Dom hotade med att skicka skulden till KFM. Va fan jag har skuldsanering beviljad och det vet dom banne mig för just den skulden finns med i betalningplanen. Kapital 1544 Ränta 3078 kostnader 700. Snacka om att skulder växer, står dock inte när skulden uppkom. I morgon vet jag någon som ska ringa och läsa lusen av någon hahaha
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #22 skrivet: Maj 06, 2010, 09:02:35 » |
|
Ganska skön känsla att ringa och kunna tänka, den här kan ni stoppa upp någonstans hahaha Kunde dock inte läsa lusen av någon. Han jag pratade med var så super trevlig och bad så hemskt mycket om ursäkt för att det hade blivit fel =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #23 skrivet: Maj 20, 2010, 20:13:51 » |
|
Dags igen....detta var inte så enkelt som man skulle kunna tro. Lön om eb vecka så jag samla ihop sånt som ska betals. Hade fått räkning från ak där dom ville ha pengar tillhanda senast den 28/5. Problemet var att den skulden finns inte i avbetalningsplanen förän i juni...ringa igen. Men oj jag har visst gjort fel..hmm tjena. Man måste visst hålla mer än stenkoll =( Tycker oxå att fodringsägarna ger lite kort betalningstid. Min lön kommer den 27de och vad jag vet tar det 3 dagar innan pengen kommit fram till bet.motageren. Blir lite orolig att dom gör så här för att stjälpa min skuldsanering, skylla på att dom fått pengar för sent =( Tyvärr har jag inte pengar sparade så jag kan ligga en månad före heller =(
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Patrik1
|
 |
« Svara #24 skrivet: Maj 20, 2010, 20:27:43 » |
|
Dags igen....detta var inte så enkelt som man skulle kunna tro. Lön om eb vecka så jag samla ihop sånt som ska betals. Hade fått räkning från ak där dom ville ha pengar tillhanda senast den 28/5. Problemet var att den skulden finns inte i avbetalningsplanen förän i juni...ringa igen. Men oj jag har visst gjort fel..hmm tjena. Man måste visst hålla mer än stenkoll =( Tycker oxå att fodringsägarna ger lite kort betalningstid. Min lön kommer den 27de och vad jag vet tar det 3 dagar innan pengen kommit fram till bet.motageren. Blir lite orolig att dom gör så här för att stjälpa min skuldsanering, skylla på att dom fått pengar för sent =( Tyvärr har jag inte pengar sparade så jag kan ligga en månad före heller =(
Det är dagen som pengarna dras från ditt konto som är betalningsdagen...... oavsett vad AK säger.
|
|
|
Loggat
|
Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #25 skrivet: Maj 20, 2010, 20:32:56 » |
|
Tack Patrik1 =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gadreel
|
 |
« Svara #26 skrivet: Maj 20, 2010, 22:13:51 » |
|
Blir lite orolig att dom gör så här för att stjälpa min skuldsanering, skylla på att dom fått pengar för sent Det där kan du sluta vara orolig för, de enda som blir av med sin skuldsanering är de som väldigt grovt missköter den, t ex struntar i att betala. Det rör sig om ett fåtal.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Gnurglan
|
 |
« Svara #27 skrivet: Maj 27, 2010, 19:50:37 » |
|
Då var man igång, första inbetalningen gjord bara 59 kvar =)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Annsie
|
 |
« Svara #28 skrivet: Maj 27, 2010, 19:54:31 » |
|
Gnurglan... skönt tänk bara 59 kvar, hoppas du kan vara kvar på forumet och låta oss andra vara med i din nedräkning.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Patrik1
|
 |
« Svara #29 skrivet: Maj 27, 2010, 19:54:54 » |
|
Då var man igång, första inbetalningen gjord bara 59 kvar =)

|
|
|
Loggat
|
Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
|
|
|
|