Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Fonder för ensamstående med barn  (läst 2179 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mellow
Jr. Member
**

Antal inlägg: 88

« skrivet: Mars 22, 2010, 19:33:41 »

Läste ditt Sanna71,s inlägg och blev så berörd!Blev så glad att Gadreel svarade så positivt på frågorna om skuldsanering,Men nu till det här med fonder,jag var ensamstående med 4 barn varav en son med ADD,jag hade aldrig pengar och  den budgetrådgivare jag hade på den tiden hjälpte mig att ansöka från  olika fonder dessa var: MAJBLOMMAN(där fick jag 2000:- till skolavslutningen för 4 barn)RÄDDA BARNEN (där fick jag 3000:-till kollo för 3 av barnen)Sedan finns det en väldigt generös fond som hette BERNSTRÖMS barnfond,där jag fick pengar i 3 års tid utbetalda kvartalsvis.Dessa  fonder måste ha en underskrift från antingen budgetrådgivare,församlingssyster eller ngn annan person inom kommunen i ditt fall kan säkert kuratorn på skolan eller din kontakt på sjukhuset också hjälpa till med ansökan.Den budgetrådgivare jag hade då hade blanketterna hos sig,jag vet också att ansökningarna ska vara inne vid den här tiden,så tveka inte att söka!Du får hjälp,damerna på MAJBLOMMAN är fantastiska och så hjälpsamma!Jag tänker på dig och dina barn och förstår hur jobbigt du måste ha det,men lova nu att söka pengar så det kan bli lite drägligare för er 3,Kramizar Mellow
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: