Sidor: 1 [2] 3 4   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: SVERIGES STÖRSTA VÄXER FÖR VARJE DAG...  (läst 29840 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #15 skrivet: April 01, 2010, 18:27:45 »

Du får ett helt lass med "rabbor" från mig här i söder.

rabbor? va fan är det?

Rabbor = Sockerbetor
Loggat
sneeze
Full Member

Antal inlägg: 105

« Svara #16 skrivet: April 01, 2010, 22:51:04 »

Jag tror att MÅNGA läser och lär här på FR utan att registrera sig. Skammen är som sagt stor hos många av oss skuldsatta men siffrorna talar ändå sitt tydliga språk. Folk söker vägar att göra rätt för sig och FR är en stor del i det!

Fantastiskt skön känsla att få vara en del av detta trots orsakerna till det.   Grin
Loggat

what comes around, goes around
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #17 skrivet: April 01, 2010, 23:44:24 »

Eftersom FR växer så det knakar så skulle jag vilja ha så kallade super users här på FR. En super user vet vad han pratar om och inte vilseleder folk som söker sig hit för att hitta vägar, vi andra kan vara mer som stöttande och slussande, Gadreel kunde gärna få vara en super user Tex. Vad tycker ni andra om det?Huh?
Loggat
sneeze
Full Member

« Svara #18 skrivet: April 02, 2010, 00:00:38 »

TOPP! för min del!  Smiley
Loggat

Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #19 skrivet: April 02, 2010, 00:03:38 »

Eftersom FR växer så det knakar så skulle jag vilja ha så kallade super users här på FR. En super user vet vad han pratar om och inte vilseleder folk som söker sig hit för att hitta vägar, vi andra kan vara mer som stöttande och slussande, Gadreel kunde gärna få vara en super user Tex. Vad tycker ni andra om det?Huh?
Håller på med en sån lösning! Cool

Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #20 skrivet: April 02, 2010, 00:15:31 »

Topp för min del också. Det vore också bra om det framgick i presentationen varför någon är just superduperuser.
Eller om admin skapade en tråd för just detta. Bara en ide'. Int vet ja int  Smiley
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
sneeze
Full Member

« Svara #21 skrivet: April 02, 2010, 00:27:58 »

Håller på med en sån lösning! Cool

Lovely!  Tongue
Loggat

carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1429

« Svara #22 skrivet: April 02, 2010, 08:22:37 »

jag tycker det är synd att den växer... visar bara hur fler hamnar i skuldsitsen  Sad men toppen att dom hittar hit där dom ser att fler sitter i samma sits o att dom inte är ensam som  man tror i början
Loggat

en som inte skäms för sina skulder idag
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #23 skrivet: April 02, 2010, 10:22:57 »

Topp för min del också. Det vore också bra om det framgick i presentationen varför någon är just superduperuser.
Eller om admin skapade en tråd för just detta. Bara en ide'. Int vet ja int  Smiley
Har någon nåt bra förslag på vad man kallar denna grupp?

"Superuser" säger inte så mycket, låter endast som att man skriver väldigt mycket.
Säger inget om kvalitén på det man skriver. Jämför tex då "Poletten"/Björn skrev. Han skrev VÄLDIGT MYCKET men inget av värde.

Kom gärna med förslag!
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #24 skrivet: April 02, 2010, 11:19:18 »

Varför inte kort & gott... Gadreel : Skuldsanerare  och varinder : Kronoinspektör...  på det sättet så ser ju folk direkt vad h*n jobbar med.. sen är ju beslutet på dom såklart. Men jag tror inte dom har nåt emot det
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Admin
Administrator
Hero Member

« Svara #25 skrivet: April 02, 2010, 12:19:53 »

Ja, Patrik, det är bra förslag. Cool

Dock så är det en hel del medlemmar som också är duktiga på att ge sakriktiga svar, och dom måste man ju ge någon form av titel också.
Loggat

Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #26 skrivet: April 02, 2010, 12:26:43 »

Ja, Patrik, det är bra förslag. Cool

Dock så är det en hel del medlemmar som också är duktiga på att ge sakriktiga svar, och dom måste man ju ge någon form av titel också.

Inkassodräpare   Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #27 skrivet: April 02, 2010, 12:51:50 »

Grin Grin
Loggat
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #28 skrivet: April 02, 2010, 13:25:13 »

Varför inte: "Fattiga Riddare's Sakkunniga" eller FR's Sakkunniga. Sen en kort presentation.
Eller FR Special member. Eller bara Special Member med en unik färg på stjärnorna. Typ grön
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
Robert36
Hero Member

Antal inlägg: 1261

Hemsida
« Svara #29 skrivet: April 02, 2010, 14:07:16 »

Har någon nåt bra förslag på vad man kallar denna grupp?

"Superuser"

Kom gärna med förslag!

Usla Supare? Den där Björn, var det inte han som blev musketör på gamla dar Grin
Loggat

Sidor: 1 [2] 3 4   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: