Vi överskuldsatta i Sverige har ett problem...
Ingen accepterar vår existens inte vår Regering och inte vårt samhälle. Ingen vill vare sig sätta sig i den situation som det innebär att vara överskuldsatt, eller försöka att föra ut våra budskap så att kunskap och insikt kan skapas.
Vi är inte längre människor, utan produkter på marknaden...
Med bara vår existens så genererar vi pengar, pengar till omöjliga skulder som vi någonsin aldrig kan betala. Det byråkratiska systemet ser till att placera oss i en typ av omänsklig livstids karantän. Från vilken vi aldrig blir fri, då Kronofogden och de giriga Inkassoföretagen gör allt för att försöka driva in skulderna. Vi är över 600 000 människor i Kronofogdens skuldregister, varav 200 000 människor som idag har skulder som härstammar från 80 och 90-talet. Skulder som är 30 år gamla, många av oss har dom med oss som pensionär och många av oss dör med dem. Det destruktiva systemet bryter ner människan, genom att utplåna de mänskliga rättigheterna.
Eftersom ingen lyssnar på oss...
Så måste vi ändå kunna kommunicera i någon form. Det är många nyskuldsatta som har många frågor, men inte får svar i samhället. Även vi livstidsgäldenärer har behovet att få prata med människor som vet vad vi talar om. Sveriges största forum för skuldsatta heter FATTIGA RIDDARE, här kan man gammal som ung, livstidsgäldenär eller nyskuldsatt kommunicera i ämnet skuldsatt. Det finns även en unik möjlighet att prata skuldsanering direkt med Kronofogden på forumet.
FATTIGA RIDDARE växer varje dag...
Fler och fler hittar dit och finner svar. Detta visar på att forumet Fattiga Riddare verkligen fungerar.Forumet ger svar och kunskap, det skapar både trygghet och förtroende. Fler och fler vågar att tala om sin skuldsatta situation, vilket är lysande. Vi är ju tyvärr så många drabbade, och fler lär vi bli.
Mitt namn är NoCash...
Jag är en livstidsgäldenär som helt ofrivilligt via en separation 1993 och exekutiv husauktion blev skuldsatt. Jag har funnit svar, förståelse, gemenskap och trygghet i min situation som överskuldsatt via nya vänner och likasinnade på FATTIGA RIDDARE. Känslan att inte vara ensam värmer...

Jag bjuder härmed in dig som läser detta och är skuldsatt, besök Sveriges "STÖRSTA" forum för skuldsatta FATTIGA RIDDARE
http://fattiga-riddare.se Få svar på dina frågor och funderingar... Skapa nya kontakter...
Du är inte ensam tillsammans är vi starka!