Jag måste tillkännage alla som ens har funderingar på att sälja saker på Tradera!!!!
Jag har skrivit PM till Robert ang Tradera för att varna honom för vad Tradera sysslar med.
Sälj massa saker på Tradera om ni hittar bra saker.Men tänk efter otroligt massor innan ni funderar på att sälja ex
Ray ban--Dior--Police--Alla märkesvaror granskas otroligt mycket på Tradera.Jag har kollat upp massor av auktioner
påbörjade och avslutade.Många har blivit avstängda från Tradera enbart pga dom anser det är kopior på varumärken.
Oavsett om det är Solglaögon/Kläder eller något i den stilen.
På detta sätt vill jag bara puffa och varna för detta till alla som följt denna tråd en tid.
Dom stora pengarna gör man på märkesvaror men problemet är egentligen att om du tex säljer 20-40 olika märkessaker
då kommer man säkert med i deras granskning.Och summan blir då anar dom eller misstänker då får du ingen varning utan svaret blir
ett mejl tack och adjö i 6 månader utan någon direkt förklaring förutom deras trevliga mejl

Efter massa koll så ser jag att i regel blir ca 10 personer avstängda på Tradera enbart på detta med märkesvaror.