Dwight
|
 |
« Svara #15 skrivet: Mars 20, 2010, 11:13:07 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #16 skrivet: Mars 20, 2010, 11:16:37 » |
|
Hahaha! Du är bara bäst!  Pricken över i var ditt P.S.: PS. För att föregå med gott exempel och visa att du menar allvar så kan du ta på dig din gröna stjärna redan nu. DS
|
|
|
Loggat
|
Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns. www.sanningen-ska-fram.seSoon....... very soon.......
|
|
|
Robert36
|
 |
« Svara #17 skrivet: Mars 20, 2010, 11:42:59 » |
|
He-he. Jag kunde inte hålla mig från ett försök att förädla din idé. Jag menar, varför ska skuldsatta komma undan så lätt? För övrigt kommer jag idag att leta upp lila kuvert. Hittar jag inga är planen att köpa lila a4-papper och egentillverka kuverten. Samordning hade varit bra, vad sägs om att göra det hela enkelt och skriva ut respektive blogginlägg och posta till tanten? Går ju på samma "besvär", de som inte bloggar kan väl skriva fritt ur hjärtat. Tror jag ska sända med lite stjärnor också.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
corner
|
 |
« Svara #18 skrivet: Mars 20, 2010, 12:18:09 » |
|
Ja, Dwight lyckades bra. Hinner inte kommentera alla era bloggar som jag skulle vilja, måste hantera lite problems at home idag, men oj vad mycket bra läsning!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ulrika Ring
|
 |
« Svara #19 skrivet: Mars 20, 2010, 12:56:30 » |
|
He-he. vad sägs om att göra det hela enkelt och skriva ut respektive blogginlägg och posta till tanten? Går ju på samma "besvär", de som inte bloggar kan väl skriva fritt ur hjärtat. Tror jag ska sända med lite stjärnor också. [/quote] Jag tänker skicka in antingen gästbloggaren Perre som skriver om att göra rätt för sig eller mitt inlägg i samma ämne. Skickar man det på måndag så har Ask det på tisdag dvs när hon presenterar insolvensutredningen. I snyggt ill-lila kuvert minsann.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Mats A
|
 |
« Svara #20 skrivet: Mars 20, 2010, 13:02:11 » |
|
|
|
|
Loggat
|
Welcome To My Nightmare ;-)
|
|
|
Ulrika Ring
|
 |
« Svara #21 skrivet: Mars 20, 2010, 14:09:11 » |
|
Å till råga på allt så vill Ask hänga ut den som är MISSTÄNKT för brott mot sexköpslagen. Inte ens vänta på en dom har hon lust med, utan endast MISSTANKE ska generera dessa färggranna "häng-ut-dom" kuvert.
Det är helt sanslöst. Och nu ska hon alltså om 3 dagar prestera en prop om vad vi ska hitta på med överskuldsatta...
...lycka till...
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
corner
|
 |
« Svara #22 skrivet: Mars 20, 2010, 16:31:24 » |
|
http://resurspank.blogspot.com/2010/03/hang-dom-hogt.htmlArga kärringen på Resurspank är igång igen... nu har hon sparkat dammsugaren också, nån borde anmäla henne! Undrar vad straffsatsen för övervåld mot hushållsapparat är i det Beatriciska rättsmedvetandet?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
noctumlux
|
 |
« Svara #23 skrivet: Mars 20, 2010, 16:32:51 » |
|
3 år av bajstorkande hos Ask.
|
|
|
Loggat
|
Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga. --- pacta non sunt semper servanda. --- De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar. --- Noch ein Bier
|
|
|
|
Ulrika Ring
|
 |
« Svara #25 skrivet: Mars 20, 2010, 17:25:15 » |
|
Och på scaber nestors sida ser man länkar till många större bloggare som är mäkta upprörda över Asks tilltag.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Ulrika Ring
|
 |
« Svara #26 skrivet: Mars 20, 2010, 17:31:24 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Mats A
|
 |
« Svara #28 skrivet: Mars 21, 2010, 13:32:08 » |
|
|
|
|
Loggat
|
Welcome To My Nightmare ;-)
|
|
|
Noomi
|
 |
« Svara #29 skrivet: Mars 21, 2010, 13:56:28 » |
|
Nu har jag skickat ett inlägg. Hon är fan inte klok. Hon måste bort! Men vi kan ju inte ha fjanten Bodström där heller. Sverige är verkligen sjukt, riktigt riktigt sjukt.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|