Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: 25 nygregistreringar på forumet hittills i mars  (läst 4073 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Ulrika Ring
Hero Member

Antal inlägg: 1169

« skrivet: Mars 09, 2010, 16:23:49 »

Om man tittar på "medlemmar" sorterar på registreringsdatum ser man att det är 25 nyregistreringar hittills denna månad! Well Done!
Loggat
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #1 skrivet: Mars 09, 2010, 22:35:48 »

Om man tittar på "medlemmar" sorterar på registreringsdatum ser man att det är 25 nyregistreringar hittills denna månad! Well Done!

Nä ännu fler skall det bli.
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #2 skrivet: Mars 25, 2010, 12:10:43 »

Idag, den 25, har 63 personer registrerat sig på forumet under Mars månad. Nästa registrering blir den 1 700:e.  Grin

Fortsätter det så här så är vi över 2 500 vid nästa årsskifte! Jag sätter nog en liten femma på att det tom kan vara över 3 000... 

Jag tror att ökningen är inte bara i "stadig takt" utan att även ökningen ökar? Jag tror också att det kommer att låta "sisafitz" så blir det en ännu större ökning.

jag ser att antalet som hör av sig till info@insolvensstockholm.se och vill skriva upp sig på maillistan också ökar. Eller antalet mail överhuvudtaget ökar.

Jag tror jag har "skickat hit" åtminstone 5 personer bara de senaste dagarna.

Och förutom alla som ska ha en stor fin lysande GULDSTJÄRNA för sitt bidrag till "rörelsen" så vill jag ge ett speciellt tack till Gadreel. Du, Gadreel, kanske inte märker det så mycket som jag, men för alla som sitter "rädda" och "oroliga" är det otroligt mycket värt att få råd av dig personligen. Jag vet inte hur många mail jag fått av personer som tackar mig för din insats. Om du förstår vad jag menar. Ville bara att du skulle veta det.

Det är inte heller alla som skriver frågor, många läser och får genom redan befintliga trådar ork och en gnista "jävlaranamma" och skriver ihop sin ansökan själv. Jag vet att Skusan också har en ökning av antalet skuldsaneringar. Och jag tror att de flesta kommer från BuS, men jag vet också - utifrån de mail jag får - att även det här, att man kan fråga dig, läsa dina svar, att informationen lättare går hitta på nätet faktiskt också har bidragit till att fler får ihop sin ansökan.

Och för varje person som får sin skuldsituation löst är det ovärderligt. För varje person som INTE hittar någon väg ut ur skulderna är det en katastrof. Men vi jobbar på att fler ska bli fria sitt ok. Där är bloggarna, det här forumet, informationen på hemsidan, du personligen Gadreel en mycket bra början på något som endast kommer växa och bli ännu bättre.

Och slutligen, till alla som upplever att ni kanske borde men inte vill/orkar/kan så ska ni veta att det är ok. Varje person bidrar med det han/hon klarar av. Informationen och kampen är allas, målet är att få tillstånd ett lättare liv för många många många fler.

...jag ska göra precis tvärtemot vad man borde. Jag ska avsluta med en gnutta kritik... Alla som vet att bloggarna finns men som inte skriver kommentarer skulle kanske kunna bättra sig.... Ni behöver inte läsa inläggen. Ta som vana att gå in på någon bloggare och titta i "blogglistan" vilka som uppdaterat. Och så in och skriv en liten kommentar. Skriv bra, dåligt, ett ord flera ord eller vad som helst. Lämna en smiley... Det viktiga är inte att ni läser, för ni är redan på samma bana, det viktiga är att andra ser att det är välbesökta och ofta kommenterade bloggar. Det ger studs...
Loggat
emigrerat
Sr. Member

Antal inlägg: 447

Borgenärer catch me if you can

« Svara #3 skrivet: Mars 25, 2010, 12:22:25 »

jaha och vart är mitt tack? inte för att jag kanske har gjort mig förtjänt av det men jag vill banne mig ha ett-  Grin
Loggat
Ulrika Ring
Hero Member

« Svara #4 skrivet: Mars 25, 2010, 12:23:38 »

Tack till dig Emigrerat. och till dig *pekar* och dig *pekar* och dig *pekar* (upprepar 1 694 ggr...) så nu är alla tackade!
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: