Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Bara ett tack,på väg till frihet  (läst 37005 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #30 skrivet: November 09, 2009, 22:21:11 »

jag ska skriva hur det går, vill bara säga till er alla , att ni är SUVERÄNA allihop, *ggg*

Tycker du är suverän som har tagit tag i det hela och börjat kämpa... sluta inte bara, hur jävligt det än må kännas vissa dagar.
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
ORIGINAL65
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 242



« Svara #31 skrivet: November 09, 2009, 22:29:38 »

Tack ska du ha , jag ska kämpa in i det sista om så är, och tack vare er FR så har jag fått en kick som jag inte trodde fanns, Nu är det bara att beta av ,vad än slutresultatet blir ,. Så evigt tacksam,FR Forever !!!!!!!!
Loggat
Villerider
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 737



« Svara #32 skrivet: November 10, 2009, 00:37:44 »

Tack ska du ha , jag ska kämpa in i det sista om så är, och tack vare er FR så har jag fått en kick som jag inte trodde fanns, Nu är det bara att beta av ,vad än slutresultatet blir ,. Så evigt tacksam,FR Forever !!!!!!!!

Tacka så lagom du ORGINAL65. Du får väl inte lämna oss dina vänner  Grin
Vi behöver dina glada tillrop även i fortsättningen.
kanske att du kan hänga med på onsdagsbloggen?
Loggat

Pansarvagnen Villerider är okrossbar mot de krossbara! En rättshaverist av stor dignitet som skrämmer små ollisar och de förhärdade inkassobolagen. Siktet är alltid inställt på AK Inkassotjänst dygnet runt.
ORIGINAL65
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 242



« Svara #33 skrivet: November 10, 2009, 11:41:03 »


Klart jag stannar, tro inte annat, jag tackar bara så mycket för att jag är så tacksam  Grin
vad är onsdagsbloggen för nått ? låter kul,kanske är det nått för mej !! ha en bra dag allihop
Loggat
ORIGINAL65
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 242



« Svara #34 skrivet: November 12, 2009, 13:59:04 »

Citat
Begär från lindorff när dom skickat brev till dig.... kolla efter 1 brev under en 3-årsperiod. Finns en hovrättsdom som kom efter HD domen där 1 brev inte räknas som presk-avbrytande.
Jag gjorde exakt som du sa, ,Fick svar från Lindorff idag : "Rubricerat ärende är avslutat"
Så tack för tipset (Patrik1) , jag bugar och bockar !!!!
Det blev ju en bra Torsdag detta med ,
Loggat
Patrik1
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1704



« Svara #35 skrivet: November 12, 2009, 17:40:41 »

Citat
Begär från lindorff när dom skickat brev till dig.... kolla efter 1 brev under en 3-årsperiod. Finns en hovrättsdom som kom efter HD domen där 1 brev inte räknas som presk-avbrytande.
Jag gjorde exakt som du sa, ,Fick svar från Lindorff idag : "Rubricerat ärende är avslutat"
Så tack för tipset (Patrik1) , jag bugar och bockar !!!!
Det blev ju en bra Torsdag detta med ,

Så trevligt att höra... nu är det bara på nästa då.  Grin Grin Grin
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
kenny555
Hero Member
*****
Offline Offline

Antal inlägg: 1109



« Svara #36 skrivet: November 13, 2009, 10:40:04 »

Gött att höra och se du har framgång med en massa inkassobolag etc.
Kan själv bara beskriva känslan att få beslut på papper målet avskrivet.Jag fick en massa skulder avskrivna
pga preskade skulder.Det kändes som 1 halvt samlag nästan+att jag flinade lite samtidigt för nu ser jag framgången
genom att inte vart skriven på adress på ca 4 år-
Inkassobolagen har inget att komma med mer än att inse thats it.Jag stötte med på problem 2 stycken men pga man har lärt sig massa på detta forum dealade jag 3 olika skulder ner till ca 25% av ursprungsskulden.
Så summan av allt detta jobb har blivit från ca 950.000:- ner till ca 180.000:-
Detta har känts som att vinna VM i långdistans
Lycka till med ditt arbete kämpa kämpa kämpa.Snart kanske du med får stå på pallen men det blir kanske till VM 2012:)Smiley
Loggat
ORIGINAL65
Full Member
***
Offline Offline

Antal inlägg: 242



« Svara #37 skrivet: November 13, 2009, 14:48:11 »

Citat
Så summan av allt detta jobb har blivit från ca 950.000:- ner till ca 180.000:-
Detta har känts som att vinna VM i långdistans
Lycka till med ditt arbete kämpa kämpa kämpa.Snart kanske du med får stå på pallen men det blir kanske till VM 2012:)Smiley
Tack ska du ha !!!
Bra jobbat av dej ,från 950.000 till 180.000:-,det upplever du som ett halft samlag !! Undra hur du upplever ett helt  Cool Cool Cool Grin Grin Grin.
Ser fram emot VM i inkasso-slakt  2012, hoppas många står på samma pall !! Nr:1,och med all er hjälp,och som ni ställer upp så är det väldigt troligt !! Trevlig helg på er  Grin
Loggat
Avanti2004
Newbie
*
Offline Offline

Antal inlägg: 1


« Svara #38 skrivet: November 28, 2009, 14:16:44 »

Hallo alla nya vänner i detta forum. Med stigande spänning läser jag om era erfarenheter gällande inkassobolag/finansinstitut. Har sedan 15 år tillbaka en stor skuld i samband med att kronofogden auktionera ut vårt hus under den då rådande recessionen, i början på-90 talet.  En del av fordran till oss såldes till AK-inkassotjänst i Uppsala.  Håller just nu på att formulera en skrivelse till dem ang. avskrivning.

Har ngn möjligen nått tips att skicka med?   Tack på förhand.

Avanti2004
Loggat
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  
 
Gå till: