Bengtsson
Newbie
Antal inlägg: 27
|
 |
« Svara #75 skrivet: September 15, 2009, 15:17:38 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #76 skrivet: September 15, 2009, 15:24:01 » |
|
Dom är redan inne. Tog inte många minuter innan man reggat sig, nyfikenheten var för stor! 
|
|
|
Loggat
|
Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns. www.sanningen-ska-fram.seSoon....... very soon.......
|
|
|
carisma
|
 |
« Svara #77 skrivet: September 15, 2009, 16:12:22 » |
|
Dom är redan inne. Tog inte många minuter innan man reggat sig, nyfikenheten var för stor!  jasså det är dom.... 
|
|
|
Loggat
|
en som inte skäms för sina skulder idag
|
|
|
Bengtsson
Newbie
|
 |
« Svara #78 skrivet: September 22, 2009, 21:49:11 » |
|
Jaså så nu snokas det här inne också? Inge nytt om dom? 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #79 skrivet: September 22, 2009, 22:13:06 » |
|
Jaså så nu snokas det här inne också? Inge nytt om dom?  Det kommer! Tyvärr har jag haft lite för mycket att göra i några ärenden åt medlemmar, så jag har inte hunnit sammanställa så mycket mer. Men som sagt, det kommer! 
|
|
|
Loggat
|
Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns. www.sanningen-ska-fram.seSoon....... very soon.......
|
|
|
Villerider
|
 |
« Svara #80 skrivet: September 23, 2009, 00:48:25 » |
|
Jag känner inte till detta delgivningsföretag. troligen för att dom inte finns där jag bor. däremot så klingar det i mitt öra en sak som ni kanske kan svara på
Zeldts+baltic inkasso = sant ?
|
|
|
Loggat
|
Pansarvagnen Villerider är okrossbar mot de krossbara! En rättshaverist av stor dignitet som skrämmer små ollisar och de förhärdade inkassobolagen. Siktet är alltid inställt på AK Inkassotjänst dygnet runt.
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #81 skrivet: September 29, 2009, 11:35:08 » |
|
Googlar man på "zeltz" så ser det inte bra ut. Dåliga omdömen på flera ställen bara på första sidan! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #82 skrivet: September 29, 2009, 11:35:57 » |
|
Googlar man på "zeltz" så ser det inte bra ut. Dåliga omdömen på flera ställen bara på första sidan! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kenny555
|
 |
« Svara #83 skrivet: September 29, 2009, 13:17:07 » |
|
FARLIGT GODSTRANSPORT FÖRBI HOLMSUND  Man kanske skulle släppa av lite av det man har i baljan 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #84 skrivet: September 29, 2009, 14:56:15 » |
|
FARLIGT GODSTRANSPORT FÖRBI HOLMSUND  Man kanske skulle släppa av lite av det man har i baljan  
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Bengtsson
Newbie
|
 |
« Svara #85 skrivet: September 30, 2009, 10:20:37 » |
|
Googlar man på "zeltz" så ser det inte bra ut. Dåliga omdömen på flera ställen bara på första sidan!  YES!! Det ger resultat!  På Rejta har jag skrivit omdöme om zeltz. Mina erfarenheter är inte de bästa måste jag säga. Därför tycker jag att det var dags för "payback-time" och ge tillbaka mot MK fördet är det enda sättet för mig att få viss upprättelse för mig.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Bengtsson
Newbie
|
 |
« Svara #86 skrivet: September 30, 2009, 10:21:38 » |
|
FARLIGT GODSTRANSPORT FÖRBI HOLMSUND  Man kanske skulle släppa av lite av det man har i baljan  YES! Inte mig imot!! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Admin
|
 |
« Svara #87 skrivet: September 30, 2009, 10:30:37 » |
|
Jag har nu också lämnat ett omdöme på Rejta!! 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moneymakers
Jr. Member

Antal inlägg: 70
|
 |
« Svara #88 skrivet: Oktober 02, 2009, 18:35:03 » |
|
Jag har också rejtat dem!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
kenny555
|
 |
« Svara #89 skrivet: Oktober 02, 2009, 20:10:06 » |
|
Fasen jag vill ju med rejta men jag har ju inget med dom att göra. Men skoj att se alla andra jagar dom med Blåslampa. Lite som paybacktime 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|