Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Debatt med Tangen rörande tråden "Inspektion hos Intrum Justitia".  (läst 27437 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
intrumcleaner
Hero Member

Antal inlägg: 2174

« Svara #30 skrivet: Februari 13, 2013, 22:05:45 »

intrumcleaner på forumet hänvisar till bandinspelning med flertalet anställda på DI och där presenterar sig som Patrik Johansson anser jag inte att jag namngivit en person som velat vara anonym.
Beträffande forumets regler står där också att man skall respektera andras åsikter.

Uppenbarligen så är du nu så förvirrad så du glömt ditt senaste inlägg (se ditt tidigare inlägg i tråden)

"Misstänker starkt att "Patrik1" är Intrumcleaners alter ego "Patrik Johansson".

Vad har detta med bandinspelningen att göra? och vad har detta inlägg för syfte?
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« Svara #31 skrivet: Februari 13, 2013, 22:07:42 »

Jevbe tom jag kan intyga att Patrik absolut inte har något med Intrumcleaner att göra.
Jag har vart med på detta forum såpass länge att jag med all sannorlikhet vet att Patrik inte har något
med dom att göra.Patrik är en seriös medlem på forumet intrumcleaner har jag inte haft att göra med för intrumc kom in långt efter både jag och Patrik vart medlemmar.
Jag läser mest numera men försöker ge råd till folk om jag kan för jag är skuldfri men är ändå småaktiv.
Intrumcleaner tycker jag gör 1 fantastiskt arbete för er som sitter med skulder och jag kan inget annat än att tro att dom flesta bara har bra saker att säga om intrumcleaner.Det är raka puckar och inget tjafs som gäller det gillar jag verkligen detta är precis vad FR behöver en sk pådrivare.Jag tycker det är ett otroligt arbete intrumcleaner lagt ner för er på FR så uppskatta det istället för att köra med en massa påhopp.
Speciellt på Patrik
Loggat
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #32 skrivet: Februari 13, 2013, 22:08:12 »

Misstänker starkt att "Patrik1" är Intrumcleaners alter ego "Patrik Johansson".

Jag är jag, vem IC är så gör han säkerligen nån förbannad!

Jag har vart reggad sen långt innan IC !!

Blanda gärna in mig... men det är Patrik´s Jobb !!!
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #33 skrivet: Februari 13, 2013, 22:10:29 »

Jevbe tom jag kan intyga att Patrik absolut inte har något med Intrumcleaner att göra.
Jag har vart med på detta forum såpass länge att jag med all sannorlikhet vet att Patrik inte har något
med dom att göra.Patrik är en seriös medlem på forumet intrumcleaner har jag inte haft att göra med för intrumc kom in långt efter både jag och Patrik vart medlemmar.
Jag läser mest numera men försöker ge råd till folk om jag kan för jag är skuldfri men är ändå småaktiv.
Intrumcleaner tycker jag gör 1 fantastiskt arbete för er som sitter med skulder och jag kan inget annat än att tro att dom flesta bara har bra saker att säga om intrumcleaner.Det är raka puckar och inget tjafs som gäller det gillar jag verkligen detta är precis vad FR behöver en sk pådrivare.Jag tycker det är ett otroligt arbete intrumcleaner lagt ner för er på FR så uppskatta det istället för att köra med en massa påhopp.
Speciellt på Patrik

Love U Kenny !!
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
roggan
Hero Member

Antal inlägg: 518

« Svara #34 skrivet: Februari 13, 2013, 22:39:56 »

Kenny555 ..Jevbe o tangen är ju bara inkassotroll...det har väl aldrig kommit något vettigt från sådana under mina år här på forumet..det har ju varit en del tidigare.

Men det är väl bra att de försöker ge sig på IC. Han sågar dom längs med fotknölarna. Och vi andra lär oss mycket av honom, trots att vi kanske inte är lika aktiva, och genom kunskap kan vi oxå matcha dem
Loggat

Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #35 skrivet: Februari 13, 2013, 22:50:27 »

Jevbe, som IC redan påpekat så strider det mot forumets regler:

§ 1.10 Att på forumet (via inlägg, PM eller chat) posta, eller hota att posta, personuppgifter eller annan information, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet är förbjudet, med undantag för sådana uppgifter som användaren själv publicerat i forumet. Att sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbplatser är förbjudet.

Nu kan jag bara bekräfta vad andra redan påpekat, nämligen att Du är helt fel ute i Ditt försök att "outa" Patrik1.
Patrik1 och "IC-Patrik" är INTE samma person!! Förstår att det kommer som en chock för Dig, men det finns rätt många "Patrik" i detta avlånga land!  Grin

Men likväl har Du försökt att aktivt avslöja en medlems riktiga identitet, så därför får du nu en sista varning innan du blir avstängd! Men det kanske är det Du vill?
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
jevbe
Newbie
*

Antal inlägg: 26

« Svara #36 skrivet: Februari 13, 2013, 23:09:20 »

Ber om ursäkt, det var oförlåtligt och skall inte hända igen.
Loggat
Mimosa
Hero Member

Antal inlägg: 901

« Svara #37 skrivet: Februari 14, 2013, 09:04:52 »

Kenny555 ..Jevbe o tangen är ju bara inkassotroll...det har väl aldrig kommit något vettigt från sådana under mina år här på forumet..det har ju varit en del tidigare.

Men det är väl bra att de försöker ge sig på IC. Han sågar dom längs med fotknölarna. Och vi andra lär oss mycket av honom, trots att vi kanske inte är lika aktiva, och genom kunskap kan vi oxå matcha dem

Var är Gilla knappen  Grin

Säger detsamma IC är nån helt annan än Patrik1. Jag har varit medlem länge och dessutom kom jag in före IC i detta forum. IC gör ett underbart jobb. Fick kontakt med IC-Patrik i ett annat forum som "vi" sågar.
Loggat

Man kommer fram trots snigelfart
lesspåallt
Full Member

Antal inlägg: 152

« Svara #38 skrivet: Februari 16, 2013, 19:02:01 »

Var är Gilla knappen  Grin

Säger detsamma IC är nån helt annan än Patrik1. Jag har varit medlem länge och dessutom kom jag in före IC i detta forum. IC gör ett underbart jobb. Fick kontakt med IC-Patrik i ett annat forum som "vi" sågar.
Håller med Patrik1 har inte med intrum och göra och har oxå varit medlem så pass länge även på tidigare forumet så han är inte samma person som intrum..
Loggat
intrumcleaner
Hero Member

Antal inlägg: 2174

« Svara #39 skrivet: Mars 02, 2013, 08:46:36 »

Här kommer nu som utlovat den bevisning som avslöjar hela DI och Intrum Justitia - så kom gärna tillbaka Tangen och berätta vad du anser nu ...

http://intrumcleaner.nu/ett-exempel-pa-hur-datainspektionen-utreder-anmalningar-mot-intrum-justitia/
Loggat

”Den bästa kunden är den som inte betalar direkt, men som får en påminnelse och sedan inkassokrav." Klarnas/Segoria Inkasso Niklas Adelberth

"Du vi skiter i din bestridan och anmälan till Datainspektionen, du kommer ändå få betala" Jurist på Intrum Justitia
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: