Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Åter tillbaka efter ett litet race!!!Snart inga betanmärkningar kvar:):)  (läst 11092 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
kenny555
Hero Member

Antal inlägg: 1109

« skrivet: Augusti 14, 2011, 22:48:54 »

Ok jag erkänner nu har jag lagt ner en massa tid på att rensa upp alla mina skulder
gjort en drös med inbetalningar till KFM//Inkassobolag etc etc
Mina skulder stannade på 876.000:-
Jag har dribblat lurats manipulerat lite och trixat.
Jag kom undan med att förhandla massa preskribera bort massa skulder genom att vara rak och stor i käften.
Totalt har jag betalat av sammanlagt 230.000:- och är idag skuldfri!!!
Tagit lån på Banken på 1.4 meloner med för nu köper vi hus också
Loggat
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 2156

« Svara #1 skrivet: Augusti 16, 2011, 02:30:14 »

Trevligt att höra från dig igen. Lycka till med huset Grin
Loggat
kenny555
Hero Member

« Svara #2 skrivet: Augusti 17, 2011, 22:49:49 »

Tacos Leffa det ska nog säkert gå bra,Nu har man mer koll på landet och lär ALDRIG skaffa sig
onatnader.Det var skoj att vara kung på banan men det sved att betala allt i sista änden även att det
blev billigt för min del
Loggat
RonjaRövardotter
Full Member

Antal inlägg: 238

Hemsida
« Svara #3 skrivet: Augusti 20, 2011, 08:24:21 »

Hur lyckades du få lån på banken på 1,4 miljoner med betalningsanmärkningar?

Snäll bank eller?  Smiley
Loggat

http://moneyfighting.bloggplatsen.se

FFF-Full Fart Framåt mot skuldfriheten.
kenny555
Hero Member

« Svara #4 skrivet: Augusti 20, 2011, 13:01:52 »

Jag har en bra inkomst+att alla mina skulder är betalda+att dom såg min och fruns kontoställning+
att våran bostadsrättsvilla var fullt betald med ett värde på mellan 140-200.000:-+att min fru aldrig haft en endaste betalningsanmärkning.
Denna banken var lite smart och såg troligen mellan fingrarna och såg till framtida betalningsmöjligheter.
Banken är en swedbank men en fristående.Så visst det går att få lån även att betanmärkning sticker i ögonen men kan man lägga upp
det snyggt och kan tala för sig lite så ska det kunna gå.
Jag slapp iallafall att andvända mig av Freedom finance som bara ville ha 4-6% ränta utöver den vanliga räntan
Loggat
gunsan
Newbie
*

Antal inlägg: 17

« Svara #5 skrivet: Augusti 20, 2011, 13:51:42 »

Jag är glad för er skull..så skönt när nån lyckas..Lycka till..
Loggat
kenny555
Hero Member

« Svara #6 skrivet: Augusti 20, 2011, 13:59:10 »

Mycket jävlar anamma och 100% bestämd på att plåga mig igenom detta
Men ok jag ska även erkänna att jag hade kanske bättre förutsättningar än vad många andra har.
Många är utan arbete utförsäkrade utstämplade tyvärr är risken stor då att man inte kan reda ut hela soppan.
Jag tycker det är så orättvist att alla inte får samma chans.Men som sagt jag dribblade lite med KFM så jag kunde betala in ca 5000:-/Mån
När dom gjorde utmätning på min lön så hade jag ändå 5000:- jag kunde spendera på att betala av de resternade skulder jag hade.
Tyvärr är det så att man måste vara smart och taktiskt om man ska lyckas.Jag lät alla mina skulder få ligga kvar på KFM då över 500.000:- jag gjorde en överenskommelse med den största av mina E-Mål att ta inte bort skulden innan jag lekt klart med inkassobolagen.För om dom tagit bort den skulden så hade inkassobolagen haft full koll och kunnat se oj den mannen har ju inte så mycket kvar på sina skulder så då får vi snart med ju.Pga detta så kunde jag påpeka att jo men jag har ändå över 500 på KFM så den dagen ni får betalat så lär det iallafall ta minst 4 år innan ni får något.Kanske är det då bättre att ta mina 22% som jag erbjuder:)Smiley
Allt går
Loggat
livsrop
Hero Member

Antal inlägg: 890

Hemsida
« Svara #7 skrivet: September 09, 2011, 12:01:15 »

Vilka roliga nyheter kenny555! Grattis!  Grin
Loggat

Skam den som ger sig!
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut