Mycket jävlar anamma och 100% bestämd på att plåga mig igenom detta
Men ok jag ska även erkänna att jag hade kanske bättre förutsättningar än vad många andra har.
Många är utan arbete utförsäkrade utstämplade tyvärr är risken stor då att man inte kan reda ut hela soppan.
Jag tycker det är så orättvist att alla inte får samma chans.Men som sagt jag dribblade lite med KFM så jag kunde betala in ca 5000:-/Mån
När dom gjorde utmätning på min lön så hade jag ändå 5000:- jag kunde spendera på att betala av de resternade skulder jag hade.
Tyvärr är det så att man måste vara smart och taktiskt om man ska lyckas.Jag lät alla mina skulder få ligga kvar på KFM då över 500.000:- jag gjorde en överenskommelse med den största av mina E-Mål att ta inte bort skulden innan jag lekt klart med inkassobolagen.För om dom tagit bort den skulden så hade inkassobolagen haft full koll och kunnat se oj den mannen har ju inte så mycket kvar på sina skulder så då får vi snart med ju.Pga detta så kunde jag påpeka att jo men jag har ändå över 500 på KFM så den dagen ni får betalat så lär det iallafall ta minst 4 år innan ni får något.Kanske är det då bättre att ta mina 22% som jag erbjuder:)

Allt går