RonjaRövardotter
|
 |
« skrivet: Augusti 16, 2010, 08:29:07 » |
|
Tänkte ta hjälp av att skriva blogg nu under tiden jag kämpar med att bli av med skulderna. Mest för min egen skull, men vill någon ta del att det jag skriver så är alla på FR inbjudna.  Bloggen finns på http://moneyfighting.bloggplatsen.seBloggen är lösenordsskyddad med lösen: bliskuldfrinu
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Inspirera
|
 |
« Svara #1 skrivet: Augusti 16, 2010, 10:44:54 » |
|
Hej Du har fått kommentar i bloggen av mej. 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
livsrop
|
 |
« Svara #2 skrivet: Augusti 16, 2010, 11:44:50 » |
|
Himla skoj, välkommen till bloggarvärlden! Jag finns på livsrop.blogspot.com så välkommen! 
|
|
|
Loggat
|
Skam den som ger sig!
|
|
|
Inspirera
|
 |
« Svara #3 skrivet: Augusti 16, 2010, 11:52:28 » |
|
Himla skoj, välkommen till bloggarvärlden! Jag finns på livsrop.blogspot.com så välkommen!  Kommer ...har ett önskemål  kan du lägga in länken till din blogg i din profil så tappar jag inte bort dej 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
livsrop
|
 |
« Svara #5 skrivet: Augusti 16, 2010, 12:24:25 » |
|
Himla skoj, välkommen till bloggarvärlden! Jag finns på livsrop.blogspot.com så välkommen!  Kommer ...har ett önskemål  kan du lägga in länken till din blogg i din profil så tappar jag inte bort dej  Hej hej, den ligger där, klicka bara på jordgloben! Kul du vill besöka mig!!! 
|
|
|
Loggat
|
Skam den som ger sig!
|
|
|
Inspirera
|
 |
« Svara #6 skrivet: Augusti 16, 2010, 12:58:36 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
livsrop
|
 |
« Svara #7 skrivet: Augusti 16, 2010, 13:12:13 » |
|
Självklart, men kunde inte kommentera hos dig för pratar i telefon så det blir när jag kan koncentrera mig igen! 
|
|
|
Loggat
|
Skam den som ger sig!
|
|
|
RonjaRövardotter
|
 |
« Svara #8 skrivet: Augusti 16, 2010, 15:27:16 » |
|
Vad kul, jag ska försöka att länka in andra bloggare också när jag får möjlighet. (måste ju jobba och dra in pengarna).  Eftersom bloggen är lösenordsskyddad så har jag tagit bort kontrollen av kommentarerna, behöver ju inte vara fort knox precis.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Inspirera
|
 |
« Svara #9 skrivet: Augusti 16, 2010, 19:17:22 » |
|
Vad kul, jag ska försöka att länka in andra bloggare också när jag får möjlighet. (måste ju jobba och dra in pengarna).  Eftersom bloggen är lösenordsskyddad så har jag tagit bort kontrollen av kommentarerna, behöver ju inte vara fort knox precis. Tack det underlättar...sedan undrar jag hur jag ska komma ihåg lösen...lider ju av ånk 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
livsrop
|
 |
« Svara #10 skrivet: Augusti 16, 2010, 19:30:07 » |
|
Japp, vet inte heller hur det där med lösenordet ska fixa sig, har hemskt svårt att hålla reda på alla mina egna men ska prova. 
|
|
|
Loggat
|
Skam den som ger sig!
|
|
|
|