Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Bestridit till tingsrätt, hur lång tid innan de dömmer om jag är skyldig att bet  (läst 3554 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hallonpaj80
Jr. Member
**

Antal inlägg: 54

« skrivet: Maj 21, 2010, 14:11:17 »

hej hej allihopa!
Jag är ny härinne..men har varit inne o kikat ibland. Toppen bra råd och man känner att man inte är ensam i skuldfällan.
Jag har en fråga som jag önskar hjälp med. Har idag skuld till KFM som jag bestridit i början av maj. Fodringsägarna måste invända senast 19maj..Men vad händer sen?
Hur lång tid tar det? Har för avsikt att betala HELA skulden när skattepengarna kommer i början av juni.
Men är ju rädd att de hinner dömma och jag blir skyldig en massa.  Undecided
Då skulle jag sitta ännu mer i skiten =(
Pratade med fodringsägarna och de kunde inte stoppa det..utan vi fick helt enkelt hoppas att det var längre handläggning och pengarna hinner in så det kan avslutas utan något krångel.. Hjälp mej reda ut frågan kring detta. Tack! Trevlig helg på er allesamman!
Loggat
hallonpaj80
Jr. Member
**

« Svara #1 skrivet: Maj 24, 2010, 13:34:47 »

Cry ingen som kan/vill hjälpa mej!??
Loggat
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #2 skrivet: Maj 24, 2010, 13:55:10 »

Hej Hallonpaj80,

var inte ledsen, du är inte ensam om att ha svåra frågor... Bäst resultat tror jag du får med ett PM via medlemslistan ovan, ställt till Admin eller Varinder som jobbar på KFM.

Lycka till!
Loggat
hallonpaj80
Jr. Member
**

« Svara #3 skrivet: Maj 24, 2010, 22:03:35 »

ok! tack för hjälpen, det värmer  Smiley Har skickat pm nu till admin..=)
Loggat
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #4 skrivet: Maj 25, 2010, 08:27:22 »

Då hoppas jag han hinner svara - jag vet han pluggar just nu och har väldigt mycket såhär i slutet av terminen.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: