Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: träff  (läst 27077 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
noctumlux
Hero Member

Antal inlägg: 2924

raising hell against injustice

« Svara #30 skrivet: November 21, 2008, 23:12:53 »

Bara det är handikappvänligt. Två söder om söder är intresserade varav en rörelsehindrad.
Loggat

Livet är som idrott. Fuskarna försöker hela tiden vinna över de hederliga.
---
pacta non sunt semper servanda.
---
De råd jag ger är min reflektion samt åsikt och skall inte ses som korrekta absoluta sanningar.
---
Noch ein Bier
carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1429

« Svara #31 skrivet: November 22, 2008, 07:44:06 »

vet inte om det är handikappvänligt inne. Det finns sovrum på bottenplan har jag för mig och toa, det är en eller två trappor in till huset. Men självklart så hjälper vi ju till så att denne kan vara med. Men självklart så kan jag kolla upp det om denne vill
Loggat

en som inte skäms för sina skulder idag
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 2156

« Svara #32 skrivet: November 22, 2008, 20:46:07 »

Kan anpassa lite för honom. Har gått om tv-spel om det skulle passa.. Mina snorungar är ganska bortskämda så det finns både Playstation 3 och Wii..

Hur gammal är han? Klart är att det finns trappor och ingen hiss men jag tror att det finns sovrum nere sedan får vi väl hjälpa till så att han kan vara med dem andra barnen. Sedan kan det vara viktigt att veta vad han gillar att göra.. Alla ska ju trivas och ha kul
Loggat
birana
Sr. Member

Antal inlägg: 338

« Svara #33 skrivet: December 17, 2008, 01:10:33 »

Fes det av?är det inte fler som är intresserade?
Birana du skulle kunna ta bussen hit,sedan åka med mig.
Samåkning mellan vissa skulle kanske fungera.
Jag ber så mycket om ursäkt jag har missat detta meddelande totalt britt  men vi kommer gärna om datumen funkar men vi har nog vårt boende med oss så ev samåkning kan vi inte nyttja ev så kanske vi kan erbjuda medåkning fr vb och nedåt
Loggat

Har du aldrig misslyckats så har du gjort för lite...
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: