Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Tack till alla här för hjälpen  (läst 8760 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
crilloz
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« skrivet: Mars 22, 2011, 01:45:30 »

Hej alla underbara medmänniskor!

Måste tacka er för hjälpen även om mina skulder är små för många av er.

Jag har precis lyckats preskribera bort ca 8000 kr från en skuld hos kronolle på ca 25000kr enbart på grund av att jag hittade detta underbara forum. (jag har betalt skulden flera gånger redan med all ränta) detta gör att jag blir fri i sommar.
Utan er och alla problem och lösningar som alla admins och användare har bollat fram och tillbaka skulle jag fortfarande vara helt rättslös och i händerna i inkassobolagens regler och lagar jag inte förstått något om. Jag har läst ALLA inlägg som gjorts och lärt mig otroligt mycket. Nu har jag precis kollat min deklaration hos skattemyndigheten och sett att jag får tillbaka ca 18.500kr. Det gör att jag kommer kunna bli skuldfri i sommar.

Nu efter många års löneutmätnig blir jag fri.

Stort tack till alla på detta forum ni har gett mig hopp genom svåra tider.
Jag kommer fortfarande kolla detta forum för att lära mig mer om lagar och regler och att man har rättigheter även som skuldsatt. Har vänner som kommer behöva min hjälp.
Nu kommer min mission vara att lära ut det jag lärt mig och propagera för att alla skuldsatta bör gå till detta forum för att lära sig förstå alla regler och lagar för att hjälpa de som behöver det och att det finns hopp.

Än en gång TACK....Ni har betytt så mycket för mitt hopp och min självkänsla......ni betyder mycket även om jag inte vet vilka ni är =)

PS: jag började min utmätning med ca 250.000kr för ca 4 år sedan. Har haft skulder nästan hela mitt vuxna liv.

Men nu ser jag ljuset igen =)

TACK, TACK, TACK!!! ....för att ni finns. =)
Loggat
Patrik1
Hero Member

Antal inlägg: 1704

« Svara #1 skrivet: Mars 22, 2011, 06:25:59 »

Hej crilloz och välkommen med inlägg #1.

Tyvärr är det ju så att folk inte riktigt vet vad som gäller när det kommer till gamla skulder. Folk betalar tyvärr flera miljarder på preskade skulder som dom inte behöver. Men det börjar bli slut med detta mer & mer. Många som vet mer & mer...

Grattis än en gång och ha en toppensommar ( När den nu kommer  Tongue ) . Hoppas vi får se mer utav dig i forumet där du delar med dig utav dina kunskaper.  Wink
Loggat

Det är i motvind, inte i medvind en drake stiger
crilloz
Newbie
*

Antal inlägg: 2

« Svara #2 skrivet: April 04, 2011, 15:31:23 »

Givetvis kommer jag finnas kvar här på forumet och om jag skulle kunna hjälpa någon annan blir jag bara glad =)
Loggat
livsrop
Hero Member

Antal inlägg: 890

Hemsida
« Svara #3 skrivet: September 10, 2011, 22:46:40 »

Grattis crilloz! Och visst är det gott att kunna få ge tillbaka av allt man själv fått och lärt sig här! Cheesy Hoppas du numera är skuldfri!
Loggat

Skam den som ger sig!
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: