cami
Jr. Member

Antal inlägg: 91
|
 |
« skrivet: Maj 04, 2010, 09:51:10 » |
|
Ok, läget med mig, TCMS och KFM i dag; KFM har avslagit deras ansökan om utmätning gällande kapitalbeloppet, fint så. MEN, i avslaget så tar denna underbara tjänsteman själv upp posten "Kostnader", även om TCMS inte ansökte om det från början. NU gör dom det, efter att KFM upplyst dom om att det är så dom ska göra, så just den posten står kvar för utmätning. Hur i helsike...? Å andra sidan, så har jag inte en aning om vad dessa kostnader är, eller hur stora dom är, eller när det ska vara betalt. Har inte fått någon räkning. Det här känns ju allt annat än häftigt och jag känner att hornen börjar växa, jag retar mig nåt så otroligt!! Jag har tre veckor på mig att överklaga och fan vet om jag inte ska göra så, handläggningen här känns ju rent åt skogen, för att uttrycka mig milt... Varför får jag ingen räkning så jag hade kunnat betala fanskapet, bara för att bli fri? (Tänker jag inte göra ändå, men det hör väl till att man får en chans "att göra rätt för sig"...?)
Någon som har en aning om vad som kan komma om jag överklagar så att vi hamnar i Tingsrätten? Dessa panndöa idioter har ju skickat en tvistig fordran till KFM, bara där är det ju fel?
Undrar varför dom inte gick till tings istället...?
Jag är i detta nu väääldigt tacksam för all hjälp någon kan bistå med, jag har aldrig överklagat så långt innan och skulle behöva massor av kött på benen..
|