Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: En fjärdedel avklarat  (läst 9253 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
z2000
Sr. Member

Antal inlägg: 275

« skrivet: December 23, 2011, 07:21:05 »

Har inte lyckats än, men en bit på väg. Gjorde min 15 inbetalning på skuldsaneringen för några dar sedan. 45 kvar. Så en fjärdedel är gjort. Efter nästa betalning är alla små skulderna borta (ja, borta är dom ju inte förran skuldsaneringen är klar), och då betalar man bara till dom 3 största som man har samma månadsbetalning till slutet.

God jul till alla
Loggat
Misafe
Jr. Member
**

Antal inlägg: 62

« Svara #1 skrivet: December 23, 2011, 11:06:19 »

Visst är det en skön känsla.. Gjorde min första betalning idag, och vips så försvann ngr borgenärer direkt Smiley..
Loggat
Leffa
Hero Member

Antal inlägg: 2156

« Svara #2 skrivet: Januari 09, 2012, 10:17:12 »

Har inte lyckats än, men en bit på väg. Gjorde min 15 inbetalning på skuldsaneringen för några dar sedan. 45 kvar. Så en fjärdedel är gjort. Efter nästa betalning är alla små skulderna borta (ja, borta är dom ju inte förran skuldsaneringen är klar), och då betalar man bara till dom 3 största som man har samma månadsbetalning till slutet.

God jul till alla

Ligger på samma rullning, allt smått är borta och nu löper tre betalningar med samma belopp resten av tiden. 50 månader kvar. Dessa månader gick fort. Hade det inte varit så trögt förra året så hade jag varit minst 8 månader framåt. Hur som helst så går saker bättre än vänta men resan är fortfarande lång. Nä nu måste jag plugga inför en tenta.
Loggat
lasseh
Sr. Member

Antal inlägg: 292

« Svara #3 skrivet: Januari 12, 2012, 20:57:36 »

Ja, 15 mån snart klara här också. Tackar forumet för det! Hittade hit för drygt 2 år sedan.
Loggat
z2000
Sr. Member

Antal inlägg: 275

« Svara #4 skrivet: Mars 07, 2012, 07:24:46 »

I den här månaden blir det 1,5 år. Det tråkiga är väl att numera får man knappt någon post. Förr var det alltid nån som kom ihåg en.
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: