Sidor: 1 ... 7 8 [9]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Partiet Fattiga Riddare  (läst 85642 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mats A
Hero Member

Antal inlägg: 748

« Svara #120 skrivet: Mars 04, 2010, 15:08:40 »

Grin Grin Grin Såg felinslagningen nu. Säger bara. Köp inte trådlöst tangentbord.

64 11 28-2038

Nu ser de lite ljusare ut pöjkar. PUH Wink
Loggat

Welcome To My Nightmare ;-)
fattigriddare
Hero Member

Antal inlägg: 871

« Svara #121 skrivet: Mars 04, 2010, 15:14:02 »

Jag är ingen pöjk Johnny, även om jag som liten hängde i träd, samlade på stubintråd och pussade råttungar!  Grin

P.s Admin... jag kanske ska byta alias till Fattigriddarinna!  Smiley
Loggat
Kraft
Full Member

Antal inlägg: 154

« Svara #122 skrivet: Mars 04, 2010, 15:14:43 »

Ja men för hellsike, vad har vi att skämmas för? Är ni så förbannat kuvade att ni inte står för ett partibildande i demokratiska Sverige? Mitt personnummer är 511220-6916, det finns redan i ett djävla massa register och ingen har kunnat missbruka det på något sätt. Om jag ska stå till svars för att jag i en demokrati som Sverige vill bilda ett nytt parti så ska jag fan i mig stå för det oavsett vad det kostar. Dessutom ska det kosta detta landet att inte låta medborgarna kunna följa de grundläggande fri och rättigheter enligt regeringsformen.

Och mitt är 196411238-2038. Se där , inget farligt alls  Wink

Vad är det där för nummer Johnny? Är det till Lisas massageinstitut? Cheesy
Loggat

Orsaken till alla negativa känslor är en störning i kroppens energisystem.
Mats A
Hero Member

« Svara #123 skrivet: Mars 04, 2010, 15:21:45 »

Jag är ingen pöjk Johnny, även om jag som liten hängde i träd, samlade på stubintråd och pussade råttungar!  Grin

Är du såååå hemlig  Grin Grin Grin
Loggat

Mats A
Hero Member

« Svara #124 skrivet: Mars 04, 2010, 15:22:53 »

Ja men för hellsike, vad har vi att skämmas för? Är ni så förbannat kuvade att ni inte står för ett partibildande i demokratiska Sverige? Mitt personnummer är 511220-6916, det finns redan i ett djävla massa register och ingen har kunnat missbruka det på något sätt. Om jag ska stå till svars för att jag i en demokrati som Sverige vill bilda ett nytt parti så ska jag fan i mig stå för det oavsett vad det kostar. Dessutom ska det kosta detta landet att inte låta medborgarna kunna följa de grundläggande fri och rättigheter enligt regeringsformen.

Och mitt är 196411238-2038. Se där , inget farligt alls  Wink

Det är numret till häktet i Legoland  Wink

Vad är det där för nummer Johnny? Är det till Lisas massageinstitut? Cheesy
Loggat

fattigriddare
Hero Member

Antal inlägg: 871

« Svara #125 skrivet: Mars 04, 2010, 15:32:16 »

Jag är ingen pöjk Johnny, även om jag som liten hängde i träd, samlade på stubintråd och pussade råttungar!  Grin

Är du såååå hemlig  Grin Grin Grin

Nja, jag hade väl någon svacka i min kvinnlighet när jag valde mitt alias!   Undecided
Loggat
DR GOOGLES
Newbie
*

Antal inlägg: 1

« Svara #126 skrivet: Mars 04, 2010, 15:33:46 »

Hej på er alla

Jag har suttit i styrelsen för det gamla FR och Insolvens, och sett hoppet om en bättre framtid både komma och gå. Det är inte bara pga de interna "stöket" utan mest för den totala ointresse våra politiker visat oss. Vi har ju ändå både via direkta möten och mail vägen haft kontakter både till vänster och höger men inget händer. Vi står fortfarande på steg ett i trappan. Därför ser jag detta med att bilda ett eget parti som det mest lovande som hänt sedan Kerstin bildade FR en gång i tiden.
 FÖR FASEN REGISTRERA ER, så vi får ett parti, så vi slipper se tillbaks om tio år och upptäcka att inget hänt...
Allt kan hända, och det kommer att bli en tuff tid, men det är vi ju vana vid, varje dag posten kommer....
Loggat
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #127 skrivet: Mars 04, 2010, 17:12:57 »

Så sant. Bara det som ramlar in genom brevinkastet kan knäcka den starkaste.
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #128 skrivet: Mars 04, 2010, 17:20:45 »

Hej på er alla

Jag har suttit i styrelsen för det gamla FR och Insolvens, och sett hoppet om en bättre framtid både komma och gå. Det är inte bara pga de interna "stöket" utan mest för den totala ointresse våra politiker visat oss. Vi har ju ändå både via direkta möten och mail vägen haft kontakter både till vänster och höger men inget händer. Vi står fortfarande på steg ett i trappan. Därför ser jag detta med att bilda ett eget parti som det mest lovande som hänt sedan Kerstin bildade FR en gång i tiden.
 FÖR FASEN REGISTRERA ER, så vi får ett parti, så vi slipper se tillbaks om tio år och upptäcka att inget hänt...
Allt kan hända, och det kommer att bli en tuff tid, men det är vi ju vana vid, varje dag posten kommer....
Mycket bra sagt!

Inget kommer att bli sämre av att bilda ett part, utan allt kan endast bli till det bättre.
Se bara hur mycket uppmärksamhet detta fått bara på en vecka, och utan en krona i marknadsföringskostnader.
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
500%ränta
Full Member

Antal inlägg: 229

« Svara #129 skrivet: April 20, 2010, 00:21:38 »

Vad är status på Partiet?
vem/vilka håller i trådarna?
Det är vår enda väg ut.
Insolvens, är de inne på samma sak?
Samkörs "vi" med Insolvens med ett gemensamt parti?
Vi bör med PiratPartiet (PP) köra joint-venture. Swartholm & Co är ju i samma sax som vi.
Om vi "sockrar" med lägre el och soppapriser så blir vi största partiet!
PP är ju klara till valet.
Falkvinge har inte alla indianerna i kanoten, men so what.
Ändamålet helgar medlen, vi behöver bara 4 år i Riksdagen sedan har vi ommöblerat i Svea rikes lagar!
Jag vill ha de där 4 åren nu.
Strategier?
Loggat
Sidor: 1 ... 7 8 [9]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: