Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: hjälp!!!!!!!!!!!!!dom bryr sig inte  (läst 13299 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #15 skrivet: April 02, 2010, 13:56:01 »

Hej! igen Smiley

Jag vet inte vad jag ska börja i min skrivelse.Men ska försök hitta det målnr du gav mig Nightmare!!!!!! Jag är så tacksam för alla svar jag fått ni är så underbara allihop.

Jag är helt utmattad.Vet inte om jag orkar detta.Har värk i hela kroppen.Sover inte på nätterna.Är ju inskriven i arbetslivsintrudoktion nu i tre månader.Fk har jag gått ur 2 januari.Min son är i en depression och har sin grunddiagnos ADHD. Han haräven panikångest ,och är i stort behov av mig.Jag vet inte om jag orkar med allt detta  det är bara för mycket.Slutkontentan är tillbaka till sjukskrivning och utanförskapet, som regeringen inte vill att man ska vara i..Men kan jag inte använda min bil då är jag isolerad. Snacka om utanför skap!!!!!ed dessa 1500 kr som de nu ska dra varje månad, är kostnader för bensin,besiktning,olja,reperation,däckbyte etc.Bensin är ligger på 1000 kr i  månaden för mig.DE kommer inte funka, jag måste avställa bilen.Jag blir matt!!!!!

Tacka kenny som gav oss målnumret istället.
Loggat
selmgren
Newbie
*

Antal inlägg: 13

« Svara #16 skrivet: April 02, 2010, 15:10:11 »

Tack Kenny för målnumret!!! Smiley vilken sida går jag in på???Och hittar detta???
Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: