Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: hjälp!  (läst 2101 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Pank
Newbie
*

Antal inlägg: 3

« skrivet: Mars 24, 2010, 12:00:25 »

Hej!

Jag är ny här och hittade hit av en slump...kanske var det ödet.

Hur som haver jag mår otroligt dåligt över min katastrofala ekonomi...jag har skulder på 200 000:- har sökt hjälp hos svea ekonomi skuldfinansiering har väntat nu i 6 månader på hjälp och jag får bara veta att det är många i kris och dom tar alla i turordning...men hallå när jag sökte hjälp för 6 månader sen så fick jag veta att i februari skulle jag få hjälp....försökte hålla mig uppe på ytan..skrev till dom när jag var i riktig kris...och nu är läget katastrof Cry

Vill bara kräkas på alla dessa räkningar...lägga mig ner och dö,men sen kommer styrkan tillbaka en liten stund  och jag börjar bena i allt skrev till ALLA som jag har skulder hos om jag kunder få vänta med betalningarna till mars och det var ok fördom flesta..trodde verkligen att svea ekonomi skulle höra av sig nu i mars men inte...allt mitt hopp är snart ute vet inte vad jag ska göra längre.

Jag har skulder hos fogden på 15000:- det mesta ligger hos olika inkassobolag.

Jag har en borgenär...svea ekonomi har tittat på mitt ärende och dom har en lösning till mig jag måste bara vänta påmin tur....men alla mina skulder kommer ju att hamna hos fogden innan dom hör av sig...är det någon som har erfarenhet av detta???

Jag har verkligen ingen som jag kan prata med...har familj med två barn.....
Loggat
Noomi
Hero Member

Antal inlägg: 755

« Svara #1 skrivet: Mars 24, 2010, 21:23:09 »

Hej och välkommen pank!

Jag åker förbi Svea Ekonomis kontor varje dag i Solna. I samma hus ligger Svea Inkasso. Sistnämnda har saltat på mina läkarräkningar från Landstinget till oigenkännlighet. Vad jag osökt tänker på är: Skulle jag kunna gå till Svea Ekonomi och få låna till dessa? Inte för jag tänker göra det men visst verkar det vara en tanke från Svea Ekonomi.

Jag tycker det är lite märkligt att du skall skuldsaneras av Svea Ekonomi. Har du något som ligger hos Svea Inkasso?
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: