Sidor: 1 2 [3]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Proposition avseende bättre skuldsaneringslag  (läst 25859 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
corner
Hero Member

Antal inlägg: 1464

« Svara #30 skrivet: Mars 24, 2010, 20:35:56 »

Only at fattiga Riddare kan överskuldsatta börja gräla om vem som ska få Kronofogden  Grin

Känn dig hedrad, Gadreel. Gack sen genast hem och klona dig!
Loggat
Noomi
Hero Member

Antal inlägg: 755

« Svara #31 skrivet: Mars 24, 2010, 20:38:33 »

Så det så!
Loggat
carisma
Hero Member

Antal inlägg: 1429

« Svara #32 skrivet: Mars 24, 2010, 20:40:58 »

fast mina skulder är mina bästa vänner , kan aldrig få några bättre vänner att lita på. det spelar ingen roll på hur jag mår, var jag är, eller vem jag är med, dom finns alltid tätt vid min sida och följer mig ända in i döden om det är så  Wink
Loggat

en som inte skäms för sina skulder idag
Noomi
Hero Member

Antal inlägg: 755

« Svara #33 skrivet: Mars 24, 2010, 20:49:02 »

Ja Carisma, det är möjligt. Men man får inte låta separationsångesten ta över. Det bästa är om du kan få nya och bättre vänner. Jag vet att de är trogna. Så trogna att de bara blir större och större och det är lätt att känna sig lurad i dåligt sällskap.  : Cry
Loggat
Gnurglan
Full Member

Antal inlägg: 140

« Svara #34 skrivet: Mars 24, 2010, 22:26:06 »

Man vet aldrig vart ens ansökan i slutändan kommer att handläggas. Min borde varit Göteborg men hamnade i Malmö, viket jag är glad för eftersom jag verkligen gillar kvinnan jag fått där. Hon är rak och ärlig med både det som är possitiv och negativt =)
Loggat
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #35 skrivet: Mars 24, 2010, 22:32:07 »

Nej, nu får ni ge er alla. Gadreel blir min handläggare. Efter att h*n gett avslag för några andra. Förlåt om jag tränger mig före i kön. Wink

Då jag är väluppfostrad så låter jag dig och Admin gå före, du vet! damerna först.  Grin Grin Grin Grin Grin
Loggat
Admin
Administrator
Hero Member

Antal inlägg: 4012

« Svara #36 skrivet: Mars 24, 2010, 23:47:31 »

Då jag är väluppfostrad så låter jag dig och Admin gå före, du vet! damerna först.  Grin Grin Grin Grin Grin
Ehum.... får fundera på att börja rensa upp i forumet snart..... Angry

Evil
Loggat

Sanningen ska fram! Inom kort på webben, youtube samt överallt där poddar finns.
www.sanningen-ska-fram.se
Soon....... very soon.......
Nightmare
Hero Member

Antal inlägg: 1384

« Svara #37 skrivet: Mars 24, 2010, 23:58:30 »

Ehum.... får fundera på att börja rensa upp i forumet snart..... Angry

Evil

Grin
Loggat
Sidor: 1 2 [3]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: